Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا افشین حیدری روز شنبه در آیین گشایش بزرگترین مجموعه ورزشی بانوان جنوب غرب کشور در اهواز بیان کرد: در این مجموعه ورزشی با زیربنای چهار هزار مترمربع، زمینه فعالیت در رشته‌های مختلف اعم از بدنسازی ، ورزش‌های توپی و رزمی فراهم شده که یک کار بسیار خوب و ارزشمند از سوی بخش خصوصی است و می‌توان نقطه شروعی برای رونق ورزش بانوان خوزستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمادگی داریم، از فعالان بخش خصوصی که تمایل به سرمایه‌گذاری در بخش ورزش را دارند، حمایت کنیم. معتقدیم ورزش باید به سمت بخش خصوصی برود تا امنیت بیشتری داشته باشد و در این راستا نخستین مدرسه فوتبال بانوان تا پایان امسال توسط بخش خصوصی راه اندازی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اینکه پارسال، در واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی رتبه نخست را در بین ادارات کل استان کسب کردیم گفت: همچنین در بین ادارات کل ورزش و جوانان کشور رتبه برتر را به خود اختصاص دادیم که جا دارد از تمام هیات‌های ورزشی خوزستان تشکر کنم.

وی با بیان اینکه پارسال یکی، ۲ مجموعه خوب ورزشی با ظرفیت بخش خصوصی در خوزستان راه‌اندازی شد افزود: با کمک استاندار خوزستان تسهیلات خوبی برای ورود بخش خصوصی به ورزش در نظر گرفته شد؛ همچنین از سوی وزارت ورزش و جوانان، اعتبارات خوبی به ما ابلاغ شده تا بتوانیم به سرمایهگذاران حوزه ورزش خوزستان کمک کنیم.

حمایت بخش خصوصی از رشته فیتنس و مچ اندازی

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان نیز گفت: باشگاه‌های بخش خصوصی قسمت عمده‌ای از ورزشکاران حرفه‌ای ما را زیرپوشش دارند.همچنین بسیاری از بانوان ورزشکار ما در باشگاه‌های خصوصی فعال هستند. با توجه به اینکه ۲ رشته فیتنس و مچ‌اندازی بانوان زیرمجموعه هیات بدنسازی و پرورش اندام هستند، بخش خصوصی می‌تواند کمک شایانی به ما در این ۲ رشته داشته باشد.

ازدوان قاسمی با بیان اینکه حمایت از بخش خصوصی می‌تواند به ورزش قهرمانی خوزستان کمک کند افزود: امسال باشگاه‌های خصوصی را بیشتر مورد حمایت قرار خواهیم داد؛بیشتر باشگاه‌های خوزستان توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند و شیوع کرونا در سطح کشور و استان ضربه جدی به باشگاه‌داران وارد کرد. امیدوارم راهکاری مناسب برای حمایت از این بخش در نظر گرفته شود.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان خوزستان اهواز فوتبال بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان خوزستان اهواز فوتبال بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان خوزستان اهواز فوتبال بانوان اخبار کنکور ورزش و جوانان بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۸۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی مدرسه هنر در کاشان

رئیس سازمان فرهنگی اجنماعی ورزشی شهرداری کاشان از راه‌اندازی راه‌اندازی مدرسه هنر در فرهگسرای خانواده کاشان خبر داد. - اخبار استانها -

محمدعلی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به  آغاز به کار طرح مدرسه هنر در فرهنگ‌سرای خانواده کاشان اظهار داشت: این طرح که با هدف دانش‌افزایی در موضوعات علمی، هنری و مهارتی و همچنین ارتقای شور و نشاط دانش‌آموزان از سوی فرهنگ‌سرای خانواده در حال برگزاری است، میزبان گروه‌های دانش‌آموزی خواهد بود.

وی افزود: بازدید و آشنایی دانش‌آموزان با هنرهای سنتی قلم‌زنی، زری‌بافی، سفال و خوشنویسی با هدف احیا و پویایی این‌گونه مشاغل و ایجاد انگیزه برای یادگیری و کسب درآمد از این حرف سنتی از جمله بخش‌های اصلی این طرح است.

وی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در مدرسه هنر خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان با شرکت در طرح «مدرسه هنر» در کنار بازدید، تجربه کار با سفال به صورت دستی و با چرخ سفالگری و قلم‌زنی در سطح پایه را کسب می‌کنند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان آغاز به کار طرح مدرسه هنر در فرهنگ‌سرای خانواده کاشان ابراز داشت: انجام آزمایش‌های علمی به سبک کیمیاگری و مشاهده واکنش‌های شیمیایی، بازی‌های آبی، نقشه گنج و بازی‌های فکری و هیجانی بخش دیگری از مدرسه هنر است.

نخستین مجموعه فرهنگی ورزشی جوشقان استرک کاشان پس از 45 سال افتتاح شد

فرجی با بیان اینکه فرهنگ‌سرای خانواده در فضایی سنتی و دلنشین با ارائه طرح‌های آموزشی و تفریحی متنوع ، آماده میزبانی از گروه‌های دانش‌آموزی به صورت اردوهای یک روزه و همچنین جشن‌های دانش‌آموزی در روزهای پایانی سال تحصیلی است، گفت: علاقه‌مندان برای اطلاع از جزئیات برنامه‌ها و کسب اطلاعات بیشتر به این مجموعه واقع در خیابان آیت‌اله کاشانی، کوی ملک‌آباد مراجعه و در ساعات اداری با شماره تلفن 55467624 تماس بگیرند.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان 
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • راه‌اندازی مدرسه هنر در کاشان
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت