Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@21:57:11 GMT

همراهی ۲۰۰ مدافع سلامت در طرح شهید سلیمانی خوسف

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۸۵۱۴

همراهی ۲۰۰ مدافع سلامت در طرح شهید سلیمانی خوسف

بشیری گفت: در طرح شهید سلیمانی که با محوریت سپاه، بسیج و شبکه بهداشت و درمان انجام می شود، ۲۸تیم مراقبتی و۲۸تیم نظارتی با ۲۰۰ مدافع سلامت همکاری می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمدعلی بشیری»، امروز (22 آذر) در سومین کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی بیماری کرونا اظهار کرد: اصل و اساس بیماری کرونا باید بر اساس آموزش و پیشگیری باشد، لذا همراهی رسانه ها و مردم در قطع زنجیره کرونا مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ناحیه خوسف افزود: در شرایط کنونی هر خانه یک پایگاه سلامت است و هرکس بنا بر مسئولیت اجتماعی، باید خود را موظف بر رعایت موارد بهداشتی بداند.

 

وی با اشاره به تجمعات خانوادگی به مناسبت شب یلدا، گفت: در این راستا باید تمهیداتی اندیشیده شود تا از تجمعات جلوگیری و دورهمی ها به بیرون از خانه ها منتقل نشود، تحقق این مهم باید در فضای مجازی و نه حقیقی به وقوع بپیوندد.

 

وی فرهنگ سازی، تأمین اطلاعات درست و جلوگیری از شایعه، ایجاد و افزایش روحیه امید در بین مردم را از وظایف رسانه ها اعلام کرد و گفت: دستگاه های اجرایی باید اقدامات صورت گرفته در خصوص بیماری کرونا را باید در اختیار رسانه ها بگذارند تا هم در بُعد فنی و هم در بُعد تخصصی فعالیت ها انعکاس و از شایعه پراکنی جلوگیری شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه خوسف با اشاره به طرح منعقد شده بین وزارت بهداشت و بسیج تحت عنوان طرح حاج قاسم سلیمانی، گفت: در این طرح برای کمک به مردم، 28تیم مراقبتی و28تیم نظارتی با 200 مدافع سلامت همکاری می کنند.

 

وی در پایان تصریح کرد: یکی از محوری ترین برنامه های بسیج و سپاه با توجه به مقوله سلامتی مردم، توجه به دستورالعمل های ستاد ملی کرونا است.

 

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی خوسف شهرستان خوسف خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین و اهالی، کلنگ احداث المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی در آرامستان زادگاه این شهید واقع در روستای علی آباد دشتابی بر زمین زده شد.

شهید انتظامی احسان بابائی به همراه ۱۰ نفر از همرزمانش بامداد روز جمعه (۲۴ آذر ماه ۱۴۰۲) در عملیات تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی شهرستان راسک سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سلیمانی: اخراج رفیعی درست بود؛ بنیادی‌فر قضاوت بی‌نقصی داشت
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • جلوی بی‌حجابی را با همراهی مردم می‌توان گرفت
  • فن دایک جایی نمی‌رود: در دوران گذار، لیورپول را همراهی خواهم کرد
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • یادی از شهید امیررضا علیزاده ، شهید مدافع حرم
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است