Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ حمیدرضا فرخی، معاون شهردار منطقه 4 تهران، درباره ساخت تندیس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهارداشت: بزرگراه سپهبد حاج قاسم سلیمانی در این منطقه قراردارد و به منظور زنده نگاه داشتن دلاوری و رشادت.های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و با پیگیری‌های این منطقه از سازمان زیباسازی، ساخت و نصب المان یادبویی از ایشان در میدان رسالت، در دستور کار قرار گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر مراحل مقدماتی انتخاب اثر صورت گرفته و پس از اتمام ساخت تندیس، همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایام مبارک دهه فجر و با حضور خانواده محترم ایشان پرده برداری و نصب خواهد شد.

معاون شهردار منطقه 4 تهران در ادامه به اجرای نقاشی دیواری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: با مشارکت سازمان زیباسازی تهران و نظارت خانواده محترم شهید سلیمانی، نقاشی دیواری ایشان بر روی جداره های بزرگراه سردار سلیمانی تقاطع بزرگراه شهید باقری اجرا خواهد شد.

فرخی در ادامه گفت: این نقاشی دیواری به طول 250 متر مربع درنظر گرفته شده که تصویر مورد نظر در فراخوانی که به همین منظور برگزار شده انتخاب و در مرحله آماده سازی دیوار و اجرا است.

انتهای پیام/

منبع:فارس

کد خبر: 1083768 برچسب‌ها شهید قاسم سلیمانی تندیس سردار سلیمانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شهید قاسم سلیمانی تندیس سردار سلیمانی حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی

وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 احمد وحیدی؛ وزیر کشور به همراه معاون عمرانی شهردار تهران از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه 18 بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن خداقوت‌گویی به دست‌اندرکاران و مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی آن قرار گرفت.

مختصات دقیق "پروژه بزرگراه شهید بروجردی" چیست؟ + فیلم

براساس این گزارش، پروژه بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه 18 تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام(ره) خواهد رسید. «پروژه شهید بروجردی» از تقاطع آزادگان تا بزرگراه یادگار امام(ره) 9 کیلومتر است.

در هفتاد و پنجمین پویش امید و افتخار بود که فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به طول 3/7 کیلومتر افتتاح شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی