Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@05:09:13 GMT

کارخانه تولید تن ماهی در ساوه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۸۵۹۱

کارخانه تولید تن ماهی در ساوه افتتاح شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شیرعلی مدیر این واحد تولیدی گفت: عملیات راه‌اندازی کارخانه از ۲ سال پیش آغاز شد و امروز هم به صورت رسمی تولید تن ماهی را آغاز کرد. این کارخانه اکنون با ۵۰ درصد از ظرفیت اصلی خود در حال فعالیت است و زمینه ایجاد اشتغال مستقیم ۲۵۰ نفر را فراهم کرده است. امیدواریم تا پایان سال این واحد با ظرفیت کامل فعالیت کند و شمار نیروهای شاغل در خط تولید تن ماهی به ۴۵۰ نفر افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرعلی تاکید کرد: این بزرگ‌ترین کارخانه تن ماهی در ایران است و فقط در یک شیفت روزانه می‌تواند ۶۰ تن تولید کند. از نظر تجهیزات و وسعت هم از بزرگ‌ترین واحدهای تولیدی تن ماهی است. بخشی از محصول این واحد تولیدی به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می‌شود اما اکنون با مشکل واردات ماهی از خارج مواجهیم و اصلی‌ترین خواسته ما رفع این مانع است.

اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی روز شنبه ۲۲ آذر همراه با ۲ نفر از معاونان وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو به درخواست نماینده مردم ساوه و زرندیه به این شهرستان‌ها سفر کردند.

کد خبر 572160 برچسب‌ها استان مرکزی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مرکزی تن ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۸۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان