Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، خاکی بودن معابر و کوچه‌های شهر یاسوج و مادوان علت گلایه‌مندی مردم از شهرداری‌های یاسوج و مادوان است.

ساکنان خیابان سرآسیاب در شهرک بلکوی یاسوج در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از وضعیت کوچه و معابر گلایه کردند و اینکه بارها شهرداری زیرسازی و قیرسازی انجام داده اما بدون اینکه کار به سرانجام برسد و آسفالت کنند آن را به حال خود رها کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اهالی بلکو به این نکته هم اشاره کردند که دو سال است پیگیری می‌کنیم که وضعیت کوچه را سر و سامان بدهند حتی نامه از نماینده سابق شهرستان بردیم اما باز فایده بود و می‌گویند جزء طرح باز آفرینی نیست.

ساکنان امامت ۷ بلهزار هم این مشکل را دارند، چند سال است کوچه امامت ۷ زیرسازی می‌شود اما بدون اینکه آسفالت شود به حال خود رها کرده‌ و با شروع بارش‌‌ها، تردد در این کوچه سخت و دشوار می‌شود.

جالب اینکه شهردار مادوان می‌گوید این کوچه در حیطه وظایف شهرداری نیست و دهیاری مسئول رسیدگی است اما آنها هم به خواسته مردم بی‌توجه هستند.

شهروند دیگری در تماس با خبرگزاری فارس از بی‌توجهی شرکت گاز انتقاد کرد و گفت: دو ساله است دنبال علمک گاز برای خانه‌ام در منطقه شرف‌آباد پشت تعویض پلاک هستم جواب شرکت گاز طی این دو سال هم این بوده که پیمانکار ندارم در حالی که این مدت دو پیمانکار عوض کردند.

 

این شهروند عنوان کرد: به بازرسی استانداری هم شکایت بردم ولی فایده ندارد و جواب‌گو نیستند، این روزها چند بار مراجعه کردم یا می‌گویند برف و باران است نمی‌توانیم بیایم یا اینکه امروز و فردا می‌کنند.

شهروندان شهر یاسوج که از مسئولان ناامید شده‌اند مطالبه و خواسته خود را از طریق رسانه‌ها، به عنوان چشم بیدار جامعه مطالبه کردند و امیدواریم مسئولان پاسخ‌گوی دغدغه‌های مردم باشند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: یاسوج الل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۸۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت

رئیس مرکز ارتباط مردمی شهرداری اصفهان گفت: در هفته نخست اردیبهشت سال جاری حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۵ دریافت شد که از این تعداد ۳۵۰۰ تماس موضوع مشاوره‌ای بوده است.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در هفته نخست اردیبهشت سال جاری حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۵ دریافت شد، اظهار کرد: از این تعداد ۳۵۰۰ تماس موضوع مشاوره‌ای و حدود ۷۰۰۰ تماس موضوعاتی بود که شهروندان نکاتی را مطرح کردند که به مناطق اعلام شد و پیگیر هستیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه هفته گذشته درخواست‌های اجرایی بیشتر بود، افزود: با توجه به وزش باد در هفته گذشته و بارش در نقاط شهر اصفهان، افزایش تماس‌ها را در این دو حوزه بیشتر شاهد بودیم و حدود ۲۰۰۰ تماس فوری داشتیم که در قیاس با هفته‌های گذشته افزایش قابل توجهی داشت، همچنین رفع خطر موضوعاتی که مطرح شده بود بیشترین آمار را به خود اختصاص داد.

رئیس مرکز ارتباط مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به موضوعات رفع خطر تصریح کرد: و رفع خطر درختان اعم از شکستگی شاخه، سقوط درخت یا شاخه درختان موضوع اول و پس از آن رفع خطر حفره‌ها موضوع دوم بود که با جدیت توسط همکارانم در شهرداری اصفهان پیگیری شد و امیدواریم به نتیجه لازم برسد.

قاسمی خاطرنشان کرد: همکارانم در منطقه ۶، حوزه معاونت ترافیک برای روان‌سازی ترافیک چهارراه فرایبورگ اقدام کردند که از طرف شهروندان برای انجام این کار قدردانی می‌کنم، همچنین حوزه نت منطقه ۳، مشکل روشنایی بوستان‌های محلی خیابان سنبلستان را رفع کردند.

کد خبر 748852

دیگر خبرها

  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • ویدئویی از پشت‌صحنه «نون خ» در سرما و شرایط سخت!
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد