Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:17:04 GMT

آشنایی با انواع روشویی کابینتی و پایه دار

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۹۰۰۰

آشنایی با انواع روشویی کابینتی و پایه دار

لوازم حمام و دستشویی با مدل های زیادی و تنوع فراوانی از لحاظ جنس در بازار موجود است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پخش تهران، لوازم حمام و دستشویی با مدل های زیادی و تنوع فراوانی از لحاظ جنس در بازار موجود هستند که هر کدام زیبایی های خود را دارند و کسانی که زود به زود لوازم منزل دلشان را می زند می توانند با قیمت های مناسب به تعویض آنها بپردازند، در این میان استفاده از انواع روشویی کابینتی می تواند انتخاب جدید و مدرنی باشد که مزایای زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشویی کابینتی  ۱

تفاوت میان انواع روشویی کابینتی و نوع پایه دار در چیست؟

همان طور که از نامش پیدا است انواع روشویی کابینتی دارای یک کمد با تعدادی قفسه در پایین روشویی است که می توان انواع لوازم بهداشتی از قبیل صابون، شامپو، ژل های دستشویی، مسواک و خمیردندان و یا حوله ها را در آنجا قرار داد تا هم محیط دستشویی مرتب تر باشد و هم دیگر روی این وسایل انواع باکتری ها و آلودگی ها جا خوش نکنند.

بنابراین انواع روشویی های کابینتی نسبت به انواع روشویی پایه دار جای بیشتری برای قراردادن لوازم مختلف دارند و دیگر نیازی به نصب وسایل مختلف برای قراردادن این وسایل در اطرافش نباشد.

مجموعه تولیدی پخش تهران انواع روشویی های پایه دار و کابینتی با جنس های مختلف و مدل های متفاوت را روانه بازار کرده است.

انواع روشویی کابینتی به راحتی می توانند تمام سیفون ها و پایه های شیرآلات را در خود مخفی کنند و چهره دستشویی را زیباتر کنند این روشویی ها در جنس های مختلف چوبی و  فلزی در بازار موجود هستند، البته به دلیل اینکه در محیط نمناک دستشویی قرار می گیرند نوع چوبی آن با لایه ای از پلاستیک پوشانده می شود تا آسیب نبیند.

روشویی کابینتی  ۲

آشنایی با شرکت پخش تهران و محصولات آن

شرکت پخش تهران یکی از شرکت های معتبری است که انواع محصولات سرویس بهداشتی و حمام، آشپزخانه، شیرآلات مختلف و ... را در مدل ها و جنس های مختلف از طریق اینترنت و یا حضوری به مردم عرضه می کند.

انواع روشویی های موجود در این شرکت از نوع پایه دار چینی، کابینت دار زمینی، کابینت دار سلطنتی، کابینت دار چوبی، کابینت دار مدرن، کابینت دار لاکچری، کابینت دار نرمال و ... موجود هستند که هر کدام دارای کمد و قفسه های متعدد با آینه هایی با اشکال و رنگ های متنوع می باشند که زیبایی خاص خود را دارند و تمام سلایق مختلف را پوشش می دهند.

این شرکت همچنین دارای انواع شیرآلات توکار، فلاش تانک ها، شیرهای روشویی ها و توالت فرنگی، شیرهای آشپزخانه و دوش های حمام تولید ایرانی می باشند که در ابعاد و مدل های مختلف طراحی شده اند.

در این شرکت می توان لوازم جانبی سرویس بهداشتی و حمام مانند انواع دستگاه های خوشبوکننده، انواع توالت فرنگی دیواری، فیلترهای تصفیه آب دستشویی و آشپزخانه، جا حوله ای و جا دستمالی، جامسواکی، سیفون و انواع لوازم متصل به آن، جاصابونی و کنج گیرهای حمام را نیز پیدا کرد که می توانند دارای مدل های مختلف با جنس ها و قیمت های متنوع باشند.

ناگفته نماند که این شرکت به تازگی انواع هود آشپزخانه، سینک های دستشویی و ظرف شویی، فرها، گازهای رومیزی و کابینتی را نیز به مشتریان خود عرضه می کند.

روشویی کابینتی  ۳

خدمات شرکت پخش تهران به مشتریان

در دنیایی که فضای مجازی در اختیار همه افراد است و همه در هنگام خرید کالا نگاهی به فضای مجازی و سایت های شرکت های مختلف می کنند، این شرکت هم با داشتن سایت  pakhshetehran.com لیست تمام محصولات خود با تصاویر و مدل های آنها را عرضه می کند و مردم می توانند قبل از خرید از طریق این سایت به مشاوره با متخصصان این شرکت در مورد داشتن بهترین خرید بپردازند.

افراد در صورت خرید اینترنتی می توانند محصولات خود را از طریق باربری و دیگر وسایل حمل و نقل در کمترین زمان ممکن در هر جای کشور تحویل بگیرند.

تمام کالاهای این شرکت دارای خدمات پس از فروش می باشند و خریداران در صورت داشتن خرید اینترنتی می توانند از تخفیفات خوبی نیز برخوردار شوند.

افراد می توانند در صورت پیش آمدن مشکلاتی در هنگام تحویل محصولات مانند اشتباه در ارسال محصولات، آسیب به آنها و ... محصولات را مرجوع کنند، خرید برخی از محصولات نیز می تواند به صورت قسطی صورت بپذیرد، پس بهتر است خریداران از مشاوره متخصصان این شرکت بهره لازم را بگیرند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: توالت فرنگی کابینت دار پخش تهران روشویی ها پایه دار جنس ها مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور (اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول

شرکت کرمان موتور از امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فروش اقساطی محصولات خود را آغاز خواهد کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت کرمان موتور از امروز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فروش اقساطی محصولات خود را آغاز خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قبل از خرید بهتر است تفاوت تسمه با ورق فولادی را بدانید!
  • تحویل گواهینامه های بین المللی به ذوب آهن اصفهان
  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
  • مشکلی در تأمین و تدارک کودهای پتاسه و فسفاته نداریم
  • آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور (اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول
  • چرا بعد از دستشویی، شستشو با آب بهتر از پاک کردن با دستمال است؟
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه
  • تولید کنندگان مبلمان فضای باز
  • انواع مهتابی ال ای دی دیواری در الکتریکی آنلاین
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین