Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلزن شماره یک نفت آبادان در بازی امروز مقابل گل گهر هم گلزنی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تقابل تیم های صنعت نفت آبادان و گل گهر سیرجان یک دوئل بزرگ را در دل خود جای داده که هیجان و حساسیت آن به اندازه خود بازی بالاست. تقابل گلزنان برتر لیگ بیستم که تا کنون آمار گلزنی قابل توجهی داشتند، دوئلی است که همه نگاه ها را در این دیدار به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از اینکه در نیمه اول دیدار، گادوین منشا با گلی زیبا دروازه نفت را باز کرده و خودی نشان داد. در نیمه دوم این نوبت طالب ریکانی، گلزن اول نفتی ها بود که موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه گل گهر را باز کرده و ضمن به تساوی کشاندن بازی، دوئل شخص خود در این دیدار را هم مساوی کند.

گادوین منشا با گلزنی در این دیدار 6 گل شده و ریکانی نیز گل پنجم خود را در به گل گهر زد. این دو در ادامه دیدار در تلاش هستند تا بار دیگر با گلزنی خود، این بار سه امتیاز را برای تیم شان به ارمغان بیاورند. البته منشا این فرصت را دارد که با زدن گل، فاصله اش با طالب را که اینک 5 گله شده، بازهم بیشتر کند و ریکانی هم می تواند با دبل در این دیدار، خود را به صدر جدول گلزنان برساند.

 

صنعت نفت آبادان طالب ریکانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان طالب ریکانی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۹۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در بازی هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس امشب از تاتنهام میزبانی کرد و با نتیجه پرگل 4-2 بر حریفش غلبه کرد.

در این بازی پرگل شاگردان یورگن کلوپ از ابتدا تیم برتر میدان بودند و با وجود دریافت دو گل، موقعیت‌های زیادی ایجاد کردند و همینطور گل‌های دیدنی را به ثمر رساندند.

ویدئو: 331896

زیباترین گلی که امشب طرفداران حاضر در ورزشگاه آنفیلد را به وجد آورد توسط هاروی الیوت به ثمر رسید که مهار نشدنی بود و لحظات جالبی را رقم زد.

بعد از گلزنی محمد صلاح و اندرو رابرتسون، الیوت با یک ارسال دقیق فرصت گلزنی کود خاکپو را فراهم کرده بود و چند دقیقه بعد فرصت یافت تا نام خودش را بین گلزنان این بازی قرار دهد.

صلاح در محوطه جریمه به دنبال راهی برای گلزنی بود که توپ را در کنار خود به الیوت پاس داد. او توپ را با پای چپ کمی به کنار برد تا بازیکن مقابلش را از پیش رو بردارد.

این هافبک جوان هنگامی که فضا را مناسب دید با ضربه قوس دار پای چپ توپ را به سمت دروازه فرستاد که دور از شیرجه بلند گولی‌‌یلمو ویکاریو به تور دروازه تاتنهام چسبید و سکوهای آنفیلد را منفجر کرد.

بازیکنان لیورپول که مانند هواداران این گل را باور نمی‌کردند به سمت الیوت رفته و در شادی پس از گل او رو به سکوها شریک بودند.

دیگر خبرها

  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ دوئل همسایه‌ها در سیرجان
  • نوای «حیدر حیدر» کودک خردسال در حرم علی بن ابی‌طالب
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب