Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از راه‌اندازی سامانه‌ای برای ایجاد بانک اطلاعات مربیان ورزشی تهرانی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

امیر محسنی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، از راه اندازی بانک اطلاعات مربیان ورزشی خبر داد و اظهار کرد: از هفته گذشته سامانه ای برای مربیان ورزشی بارگذاری کرده ایم تا از این پس مربیانی که قصد همکاری با مجموعه های ورزشی شهرداری را دارند، در آن ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه با راه اندازی این سامانه و بانک اطلاعاتی از روش های قدیمی دور شده ایم و همه موضوعات لازم را از این طریق به آنها اعلام میکنیم، ادامه داد: مربیان ورزشی در حال ثبت نام و بارگذاری مدارکشان هستند  و بر اساس درجه ای که دارند، برنامه ریزی های لازم برای انجام همکاری ها صورت میگیرد. 

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تصریح کرد: بنابراین با ایجاد این سامانه ارتباط ما با مربیان سیستماتیک خواهد بود و چناچه آنها تقاضایی از سازمان داشته باشند میتوانند از طریق این سامانه آن را مطرح و پاسخ خود را دریافت کنند. بدین ترتیب نیازی به مراجعه حضوری آنها و سفرهای درون شهری وجود ندارد. 

وی افزود: در آغاز کار ممکن است نواقصی در این سامانه وجود داشته باشد اما پیش بینی میشود تا یک ماه آینده برطرف شود بنابراین میتوان گفت یک سامانه خوب و منسجم از بانک اطلاعات مربیان تهرانی خواهیم داشت تا بتوانیم کارهایمان را به صورت مکانیزه انجام دهیم. 

شهرداری تهران: تداوم پرداخت وام 2 تا 7 میلیونی به مربیان مجموعه‌های ورزشیادامه محدودیت فعالیت مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران از 15 آذرتعطیلی مجموعه‌های ورزشی شهرداری همراستا با تعطیلی تهرانساماندهی فعالیتهای ورزشی در بوستانهای پایتخت با هدف پیشگیری از وقوع جرم

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران شهرداری تهران شهر تهران بانک اطلاعات مربیان مجموعه های ورزشی شهرداری تهران مربیان ورزشی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تأکید بر اینکه تهران از پاریس حتما تمیزتر است، گفت: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، رضا محمدی در حاشیه مراسم تکریم از ۸۰۰ نفر از پاکبانان پایتخت به مناسبت روز جهانی کارگر در جمع خبرنگاران، گفت: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت، تأکید کرد: سامانه ای تحت عنوان ۱۳۷ وجود دارد که شهروندان می‌توانند موارد را به این سامانه اطلاع بدهند که شکایت ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، یکی از مشکلات شهرداری در حوزه جمع آوری پسماند مدل ماشین آلات جمع آوری پسماند در شهر بود، بطوریکه معدل مدل ماشین آلات پسماند از مدل ۹۱ تا پایان اردیبهشت سال جاری به مدل سال ۱۴۰۰ می‌رسد.

تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت

وی اظهار کرد: همچنین کف حقوق پاکبانان از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون تومان رسیده است که قطعا این موضوعات اثر خود را در کف خیابان و نظافت شهر خواهد گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل