Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سعید اخباری عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور ضمن تشکر از زحمات وحید بیاتلو، سرمربی سابق این تیم اظهار داشت: من با توجه به اینکه تحت قرارداد باشگاه بود و بعد از رفتن آقای بیاتلو قصدم این بود که بروم اما باشگاه از من خواست تا برگردم و انجام وظیفه کنم.

سرمربی موقت ماشین سازی در خصوص بازی با تراکتور افزود: همه تیم‌ها برای برد به میدان می‌روند و ما هم برای نتیجه گرفتن به میدان خواهیم رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای من هم کار در تیمی چون ماشین سازی با این قدمت و هواداران متعصب افتخار بزرگی است.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌کند تا برای تیمش مفید واقع شود، ادامه داد: تراکتور با هواداران پرشور و قدمتی که دارد همیشه بازی با این تیم سخت است.

اخباری با تاکید بر اینکه تراکتور تیم بزرگی است، افزود: ما با تیمی بازی داریم که اسمش تراکتور است و سه کاپیتان تیم ملی در اختیار این تیم پرطرفدار فوتبال ایران است.

وی در خصوص هزینه‌های زنوزی برای باشگاه تراکتور گفت: زنوزی در چنین وضع اقتصادی کشور برای این تیم هزینه می‌کند که اگر همه باشگاه‌ها در استان‌های دیگر هم این گونه بودند به سمت باشگاه داری اروپایی می‌رفتیم.

وی در خصوص مسعود شجاعی نیز گفت: شجاعی کاپیتان تیم ملی است و در فوتبال ایران کسی را نداریم که مثل او باشد. باید اسکوچیچ دوباره شجاعی را به تیم ملی دعوت کند، او در سه دوره جام جهانی بوده و بازیکنی است که زحمات زیادی برای تیم ملی کشیده است.

کد خبر 5093971

منبع: مهر

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز دربی تیم فوتبال تراکتور ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر آیت الله یزدی شیوع کرونا گرگان کرمانشاه شهرکرد عکس استانها محدودیت های کرونایی مجلس شورای اسلامی شهرستان کرج بارش برف تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۹۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند

 به گزارش تابناک، دیدار تراکتور و استقلال هفته جاری در تبریز برگزار خواهد شد. این مسابقه برای آبی‌پوشان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و حتی می‌تواند شرایط جدولی دو تیم سرخابی در صدر جدول را دچار تغییر و تحول کند و بر همین اساس چشم پرسپولیسی‌ها هم به نوعی به این دیدار است تا دیگر تیم قرمز لیگ برتر که حمید مطهری را به عنوان یک مربی پرسپولیسی روی نیمکتش می‌بیند، با کشیدن ترمز استقلال در تبریز، کار را برای پرسپولیس راحت‌تر کند.
 

اما این مسابقه برای تراکتوری ها از جهات دیگری حائز اهمیت است. تی‌تی‌ها این فصل در پنج مسابقه‌ای که با استقلال، پرسپولیس و سپاهان داشته‌اند حتی یک بار هم برنده نشده‌اند تا این ناراحتی و غم بزرگ بین طرفداران این تیم وجود داشته باشد و حتی یکی از عمده دلایل انتقادات به پاکو خمز همین موضوع بود و حالا تراکتور در آخرین مسابقه این فصل برابر یک تیم مدعی می‌خواهد این حسرت را به پایان برساند.

در همین راستا باشگاه تراکتور ترجیح داده برای کنترل شرایط پیش از بازی برابر استقلال و عدم ایجاد تنش‌ها و حساسیت‌ها، بازیکنان خود را تا برگزاری بازی با آبی‌ها ممنوع‌المصاحبه کند و از بازیکنان این تیم در تمرین دیروز خواسته شده، تا انجام این بازی مهم گفت‌وگویی با رسانه‌ها نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد