Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@14:11:42 GMT

آبادان با کامبک برزیلی جلی گل گهر صدرنشین لیگ شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۹۹۳۹

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به سومین پیروزی خانگی اش در لیگ بیستم و شکست شاگردان قلعه نویی، موفق شد صدرنشین این رقابت ها لقب بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام یک بازی در آبادان پیگیری شد و در این مسابقه تیم صنعت نفت بازی باخته مقابل گل‌گهر سیرجان در نیمه نخست را در نیمه دوم به برد تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد و در نهایت با پیروزی ۲ بر یک شاگردان پورموسوی و صدرنشینی آنها در لیگ به پایان رسید.

این بازی در نیمه اول با چند موقعیت از گل‌گهر شروع شد و در ادامه تیم میزبان بازی را به دست گرفت و صاحب موقعیت شد، اما گل اول مسابقه را گل‌گهر به ثمر رساند. در دقیقه ۲۷ مسابقه در شلوغی محوطه جریمه صنعت نفت، توپ به گادوین منشا رسید و او هم با یک ضربه محکم و سرضرب توپ را به سقف دروازه حریف چسباند تا ۶ گله شود و به تنهایی صدرنشین جدول گلزنان لیگ باشد.

صنعت نفت که نمی‌خواست امتیاز یک بازی خانگی را از دست بدهد روی یکی از حملاتش در نیمه دوم صاحب ضربه پنالتی شد و طالب ریکانی کاپیتان و بهترین گلزن طلایی پوشان در دقیقه ۵۱ بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه ۶۷ مسابقه هم رضا خالقی‌فر دومین گل صنعت نفت را به ثمر رساند تا دومین شکست پیاپی قلعه‌نویی و تمیش رقم بخورد.

گل‌گهر هفته قبل هم با همین نتیجه به پیکان باخت. مسابقه‌ای که در آن باز هم منشا تک گل تیمش را به ثمر رسانده بود. منشا در هفته‌های ابتدایی لیگ با گلزنی تیمش را به صدر جدول رساند، اما در دو هفته اخیر، عملکرد نه چندان خوب خط دفاعی و دروازه‌بان گل‌گهر باعث شد گل‌های منشا بی‌اثر شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 اردوغان آیت الله یزدی روح الله زم رود ارس واکسن فایزر نفت آبادان گل گهر سیرجان قلعه نویی لیگ بیستم لایحه بودجه 1400 اردوغان آیت الله یزدی روح الله زم رود ارس واکسن فایزر صنعت نفت گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود

به گزارش ورزش سه، مهرداد کریمیان مربی تیم فوتبال شمس‌آذر بعد از تساوی برابر گل‌گهر در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و نسبت به شرایط مسابقه به صحبت پرداخت، او اعتقاد داشت که بازی با گل‌گهر یک دیدار سخت و تاکتیکی بود.

کریمیان در ابتدای صحبت‌های خود گفت: بازی با کیفیتی بود، بازیکنان ما نزدیک به 100 دقیقه دویدند و به آنها تبریک می‌گویم، تیم ما جوان، با بودجه ناچیز و سرمربی جوان است، امروز نشان دادیم که چه تیم با کیفیت، پرتلاش و توانمندی هستیم.

ویدئو: 331908

او در ادامه افزود: گل‌گهر تیم قدرتمند، پرتلاش و بازیکانی باکیفیتی در اختیار دارد که در سطح اول فوتبال کشور هستند، آنها مربی با دانشی در اختیار دارند و در این مسابقه فشار را روی تیم احساس کردیم، با این شرایط در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم، اما در نیمه دوم تحت فشار تیم گل‌گهر چند موقعیت دادیم.

کریمیان در انتها گفت: این مسابقه یک بازی تاکتیکی بود و ما بازیکنان جوانی که جایگزین کردیم را توانستیم در پازل تاکتیکی تیم قرار دهیم و روند خود را ادامه دهیم، از نتیجه هم راضی هستیم، یک امتیاز در خانه رقیب با کیفیتمان بد نبود، امیدوارم در مسابقات بعدی هر دو تیم موفق باشند.

دیگر خبرها

  • سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • گل‌گهر با دو پیراهن در بازی خانگی!
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!