Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره و مسابقه تولیدات رسانه ای صنعت آب و برق، تابستان امسال در یزد برگزار شد که در این رقابت‌، کاظم شاملو از خبرگزاری ایرنا با ۲۲ امتیاز، نیره شفیعی پور از خبرگزاری مهر با ۲۰ امتیاز، سیدضیاء میررحیمی از خبرگزاری شبستان با ۱۵ امتیاز، فرزاد فیضی از خبرگزاری خبرآنلاین با ۱۴ امتیاز و زینب زارع از خبرگزاری موج با ۱۳ امتیاز به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا پنجم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان یزد، ظهر امروز در مراسم آنلاین تجلیل از برگزیدگان این جشنواره اظهار داشت: استان یزد همواره با تنش‌های آبی و برقی مواجه بوده اما همراهی و کمک رسانه ها سبب شده تا این تنش‌ها به درستی مدیریت شود.

محمدمهدی جوادیان زاده عنوان کرد: یزد از استان‌های کم آب است و مدیریت منابع آب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است از سوی دیگر، اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف آب، تنها راه عبور از بحران به ویژه در ایام گرم سال است.

وی افزود: نقش رسانه ها در اطلاع رسانی و حتی آموزش در زمینه اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف آب بسیار حائز اهمیت است و آثار ورود رسانه ها به این بخش به خوبی احساس شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای استان یزد نیز در این جلسه از همراهی خوب خبرنگاران استان یزد در اطلاع رسانی اخبار و تولیدات رسانه ای صنعت آب و برق در استان یزد قدردانی کرد و اظهار داشت: مصرف برق در روزهای اوج مصرف تابستان با همکاری رسانه ها مدیریت شد.

دهقان بیان کرد: رسانه ها همواره نقش موثری در پیشبرد اهداف و برنامه های صنعت برق استان داشته اند که امیدواریم این همکاری‌ها تداوم پیدا کند.

کد خبر 5094013

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد برق منطقه ای یزد شرکت آب منطقه ای یزد ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر آیت الله یزدی شیوع کرونا کرمانشاه گرگان عکس استانها شهرکرد محدودیت های کرونایی مجلس شورای اسلامی بارش برف شهرستان کرج استان یزد رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۹۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه کسب می‌کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم وزیر آموزش و پرورش در صفحه‌ ویراستی خود نوشت: به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجومعلمان ورودی 98 و  99 دانشگاه فرهنگیان ( که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند ) در مرحله ارتقا رتبه‌بندی 10 امتیاز ویژه به آنها تعلق خواهد گرفت.

در عنوان بخش مشارکت‌ها 6 امتیاز و در بخش سنوات تجربی 4 امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این عزیزان در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است.

پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت

از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر میکنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • ارزیابی هوشمندسازی صنعت نفت با تولیدات فناورانه
  • ساترا رقیب است یا شریک تولیدات تصویری؟/ ۷۰۰ تقاضا در انتظار مجوز
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!