Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی حق‌شناس امروز شنبه پس از جلسه ویدئو کنفرانسی با رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: پیش از این قرار بود این ستاد از توسعه کشت کلزا در ۲۰ هزار هکتار از دیم‌زارهای گلستان حمایت کند.

وی بیان کرد: تلاش می کنیم تا سطح زیر کشت مورد حمایت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سال زراعی آینده را به ۱۰۰ هزار هکتار افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گلستان اظهار امیدواری کرد که حمایت از کشت کلزا در اراضی دیم استان به افزایش درآمد بهره برداران و تمایل بیشتر آنان به کشت این محصول منجر شود.

استاندار گلستان گفت: همچنین براساس این تفاهم‌نامه سال آینده شاهد جهش تولید گندم به جای کلزا در استان خواهیم بود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان هم گفت: این تفاهم‌نامه با هدف رسیدن به خودکفایی محصولات کشاورزی و اجرای طرح جهش تولید محصول کلزا به اجرا گذاشته می‌شود.

محمدمهدی سلمان زاده اظهار امیدواری کرد که این حمایت ها منجر به افزایش تولید، رشد اقتصادی و ایجاد فرصت های جدید شغلی در استان شود.

از مجموع  ۶۵۰ هکتار اراضی استان  ۴۸۰ هزار هکتار به کشت دیم اختصاص دارد.

علی موسی‌خانی رییس اداره پنبه و دانه‌های روغنی سازمان جهادکشاورزی گلستان هفته قبل گفته بود که طرح زراعت کلزا در دیم‌زارهای شمال استان با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) طی برنامه پنج ساله به اجرا درآمده و در نخستین سال اجرای این طرح، کلزا در ۲۰ هزار هکتار از اراضی دیم گمیشان، بندرترکمن، گنبدکاووس، آق قلا، کلاله و مراوه‌تپه کاشته شد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام جهش تولید اشتغال زایی گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام جهش تولید اشتغال زایی گلستان وزارت جهاد کشاورزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام جهش تولید اشتغال زایی گلستان اخبار کنکور ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هزار هکتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر گروه خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی خوزستان گفت: کشاورزانی که محصولات خود را بیمه کرده اند می‌توانند با مراجعه حضوری به کارگزاری‌های بیمه کشاورزی و یا از طریق کد دستوری که در بیمه نامه آنها قرار دارد، درخواست خسارت کنند.
محمد آلاله افزود: ارزیابان بیمه نیز در اسرع وقت با مراجعه به مزارع میزان خسارات را بررسی می کنند و سپس از طریق صندوق بیمه غرامت کشاورزان پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به بیمه ۴۴۶ هزار هکتار از محصولات و مزارع کشاورزی استان گفت: از این میزان ۳۹۳ هزار هکتار بیمه جامع و ۵۳ هزار هکتار بیمه آتش سوزی هستند.

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت خرید تضمینی کلزا در گلستان
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • آمادگی و تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • ۳۲ مرکز خرید گندم و کلزا در مازندران تجهیز شدهذاست
  • آب سد سفیدرود رها سازی شد
  • کشاورزان گلستانی آب ماندگی را از سطح مزارع خود خارج کنند
  • خوشه‌های خوش‌سالی در خراسان شمالی با جهش تولید و مشارکت کشاورزان
  • خسارات سنگین طوفان به ۱۰۰ هزار هکتار از گندم‌زارهای خوزستان
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود