Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سایپا گفت: روی سبک و فلسفه‌مان پا فشاری می‌کنیم و سعی می‌کنیم ایرادهایمان را برطرف کنیم.

به گزارش ایسنا، ابراهیم صادقی پس از شکست سایپا مقابل فولاد اظهار کرد: امروز، روز خوب تیم ما نبود و فولاد مستحق برد بود چراکه بهتر از ما کار کرد. در روزی که خوب نبودیم و در زمانی که یک بر صفر عقب بودیم موقعیت خوبی داشتیم و می‌توانستیم کار را به تساوی بکشانیم که نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در 15 دقیقه آخر ریسکی بازی کردیم و سعی کردیم بیشتر هجومی کار کنیم و تعداد نفرات بیشتری داشته باشم اما متاسفانه دو گل دیگر خوردیم و بازی را سه بر هیچ باختیم.

او ادامه داد: روی سبک و فلسفه‌مان پا فشاری می‌کنیم و سعی می‌کنیم ایرادهایمان را برطرف کنیم. باید جلوی تیم‌های بزرگ هم فوتبال خوبی بازی کنیم و هم نتیجه خوبی بگیریم. در مجموع تمام نفرات تیم ما توانایی‌های خودشان را نتوانستند نشان دهند اما به آینده امیدوار هستیم و قطعا نقاط ضعف‌مان را برطرف می‌کنیم تا نتایج بهتری بگیریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ابراهیم صادقی تيم فوتبال سايپا استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی امروز میزبان فولاد خوزستان است که روحیه بالایی برای این دیدار خانگی دارد و برتری در دیدار اخیرشان برابر پرسپولیس موجب شده تا انگیزه خوبی برای این بازی پیدا کنند.

بازیکنان آلومینیوم اراک که روز گذشته برای گرامیداشت روز کارگر در محل کارخانه شرکت ایرالکو حضور یافتند، امروز هم با انتشار پوستری که مرتبط به این روز است، به استقبال دیدار مقابل فولاد خوزستان رفتند.

باشگاه آلومینیوم برای دیدار مقابل فولاد خوزستان، تصویری از سید مهران موسوی به نمایندگی از بازیکنان این تیم در کنار یکی از کارگران شرکت ایرالکو منتشر کرده و تصویری مرتبط با روز کارگر را برای بازی با فولاد خوزستان انتشار داده است.

شاگردان سید مجتبی حسینی امیدوار هستند با کسب پیروزی در بازی خانگی امروز مقابل فولاد خوزستان شرایط خود را در جدول لیگ برتر بهتر کنند و بالاتر بروند.

دیگر خبرها

  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • ببینید | خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۱ - فولاد ۱
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • این پرسپولیسی می‌خواهد در ال‌کلاسیکو بدرخشد
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است