Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - با امضاء شدن تفاهم نامه گسترش همکاری های سازمان منطقه آزاد قشم و بانک صادرات ایران توسط حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم و حجت الله صیدی مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران، امکانات ارائه انواع خدمات مالی و بانکی برای تسهیل فعالیت های مالی و اقتصادی در منطقه آزاد قشم توسعه و گسترش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم؛ در این تفاهم نامه که در 10 ماده و چهار تبصره تنظیم شده و در تاریخ 22 آذر ماه 99 طی آیینی به امضای مدیران عامل سازمان منطقه آزاد قشم و بانک صادرات ایران رسید، این بانک متعهد شده که نسبت به گشایش اعتبارات اسنادی و اعطای تسهیلات سرمایه در گردش ریالی مورد نیاز سازمان، شرکت های تابعه و شرکت های متقاضی معرفی شده از سوی سازمان اقدام نماید.
همچنین بانک صادرات ایران در این تفاهم نامه متعهد شده که با افتتاح انواع حساب ها در شعب خود در سراسر کشور، تمهیدات لازم را برای سازمان منطقه آزاد قشم و کارکنان آن درخصوص تمرکز امور بانکی این سازمان و تبادل وجوه و اسناد بانکی آنان فراهم سازد.
براساس این گزارش نصب خودپرداز و دستگاه های کارت خوان در منطقه آزاد قشم، طراحی و پیاده سازی سامانه مدیریت حساب های سازمان(سپهریار)، اعطای انواع تسهیلات و گشایش اعتبارات اسنادی ارزی و ریالی و صدور انواع ضمانت نامه های ریالی و ارزی برای سازمان منطقه آزاد قشم و کارکنان آن و اعطای انواع تسهیلات موردنیاز این سازمان در قالب یکی از عقود اسلامی از مهم ترین تعهدات بانک صادرات ایران در این تفاهم نامه است.
اعطای انواع تسهیلات به کارکنان سازمان، صدور انواع ضمانت نامه، گشایش اعتبارات اسنادی و اعطای تسهیلات سرمایه در گردش ریالی مورد نیاز سازمان، شرکت های تابعه و شرکت های متقاضی معرفی شده از سوی سازمان و مشارکت در تامین منابع مالی پروژه های سازمان و اشخاص معرفی شده از سوی سازمان و ارائه انواع خدمات بیمه، تسهیلات سفر و کارگزاری سهام به سازمان و کارکنان آن از طریق شرکت های تابعه بانک صادرات ایران از دیگر تعهدات این بانک در این تفاهم نامه بشمار می رود.
گفتنی است همکاری و مشارکت طرفین در جهت توسعه طرح های نوین در حوزه بانک و سرمایه در منطقه آزاد قشم در چارچوب ضوابط و مقررات نیز در این تفاهم نامه مورد تاکید قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد قشم بانک صادرات ایران تفاهم نامه منطقه آزاد قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند

بر اساس تفاهم صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات، صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در حاشیه نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران، تفاهم نامه‌ همکاری با هدف توسعه صادرات در حوزه صنایع پیشرفته؛ میان صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد.

از مهم‌ترین محورهای این تفاهم‌نامه همکاری مشارکت در زمینه شناسایی و تعریف مدل‌های جدید حمایتی و ابزارهای نوین تامین مالی و فراهم نمودن ساز و کارهای اجرایی با محوریت توسعه صادرا است.

از دیگر محورهای مهم این تفاهم نامه می توان به تامین مالی فعالیت های صادراتی و تضامین و  تمرکز بر سیاست گذاری حمایتی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان و بنگاه‌های فعال در صنایع پیشرفته است.

 انتقال دانش فنی و تبادل اطلاعات و تجارب مشترک در تدوین گزارشات تخصصی و ارزیابی ریسک از سایر موارد تفاهم است.

این تفاهم نامه به امضای محسن نادری منش رییس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و سید امیر برهانی نایینی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران رسید.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • برنامه های متنوعی برای تسهیل تبادلات مالی با چین داریم
  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • توسعه روابط تجاری و اقتصادی با مالزیایی ها در نمایشگاه اکسپو
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود