Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های فولاد سیرجان و هراز آمل در هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال، مقابل هورسان رامسر و آذرباتری به پیروزی رسیدند.

به گزارش تابناک ورزشی، فولاد سیرجان در ست نخست با تکیه بر حملات موثر خود و اشتباهات بازیکنان رامسر با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ برنده شد. در ست دوم، اما بازیکنان هورسان، سرویس‌های به مراتب بهتری به زمین حریف بالانشین خود زدند و ۲۵ بر ۲۰ برنده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم هورسان در ست سوم هم از حریف پیش بود، اما دفاع روی تور خوب از بازیکنان سیرجان در امتیازات پایانی به کمک این تیم آمد تا ۲۵ بر ۲۲ پیروز این ست باشند. تلاش بازیکنان هورسان در ست چهارم هم متوقف نشد و پیروزی ۲۵ بر ۲۳ این تیم، بازی را به ست پنجم کشاند. فولاد سیرجان در ست پنجم، یک سر و گردن در سرویس و دفاع بالاتر از حریف نشان داد و صابر کاظمی، یکی از چهره‌های تأثیرگذار این تیم بود. فولاد در ست پنجم نیز ۱۵ بر ۸ پیروز شد تا در مجموع ۳ بر ۲ برنده این جدال طولانی شده باشد.

رحمان محمدی‌راد، سرمربی تیم والیبال سپاهان که در این هفته تیمش استراحت داشت، میهمان ویژه این بازی بود.

در بازی همزمان که در سالن فدراسیون والیبال انجام شد، هراز آمل ۳ بر صفر آذرباتری ارومیه را شکست داد. این نخستین بازی آذرباتری با هدایت فرهاد نفرزاده بود. در دیگر مسابقات هفته چهاردهم، تیم پیکان با خاتم اردکان روبه‌رو می‌شود و راه یاب ملل کردستان به مصاف شهداب یزد می‌رود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 اردوغان آیت الله یزدی روح الله زم رود ارس واکسن فایزر لیگ برتر والیبال والیبال هراز آمل لایحه بودجه 1400 اردوغان آیت الله یزدی روح الله زم رود ارس واکسن فایزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نبرد پرسپولیس و سپاهان به ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران معروف شده. از همین جهت آمار و ارقام مربوط به این بازی هم به‌طور خاص‌تری زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

هم‌اکنون یکی از سوژه‌های داغ بازی امروز این است که پرسپولیس در ۵فصل گذشته در تهران موفق به شکست سپاهان نشده است.

آخرین‌بار سرخپوشان در لیگ هفدهم با ۲گل علی علیپور و شجاع خلیل‌زاده توانستند سپاهان را در ورزشگاه آزادی ببرند.

جالب است بدانید سپاهان هم تا پیش از بازی رفت امسال، ۷فصل بود که نمی‌توانست پرسپولیس را در خانه ببرد. آنها بعد از برتری ۴-۲ لیگ پانزدهم، دیگر موفق نشده بودند در خانه مقابل قرمزها به برتری برسند که این طلسم در بازی رفت با گل رضا اسدی شکست. آیا امروز طلسم پرسپولیس هم می‌شکند؟

منبع: روزنامه همشهری

انتهای پیام/

کد خبر: 1229115 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • مس رفسنجان 0-0 گل گهر؛ گزارش زنده
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان‌ + پخش آنلاین
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟