Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به تمجید از نمایش شاگردانش در دیدار مقابل گل گهر سیرجان پرداخت و عملکرد آنها را ستود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید سیروس پورموسوی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: خدا را شکر می‌کنم که بازی را بردیم. خسته نباشید می‌گویم به تیم قلعه‌نویی که بازی خوبی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول هفته تمرینات خوبی انجام دادیم و در چند جلسه تمرین‌مان روی نقاط قوت و ضعف گل‌گهر کار کرده بودیم. یک تبریک جانانه به بازیکنانم می‌گویم. آنها امروز هرچه داشتند در بازی گذاشتند.

وی در مورد کنترل بازی بعد از دریافت گل و استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیمش تصریح کرد: جا دارد از بچه‌های باتجربه تیمم یک بار دیگر تشکر کنم. واقعاً آنها هستند که در تیم بزرگی و در شرایط سخت از جوانان‌مان حمایت می‌کنند. ضمن احترام به همه بازیکنان در شرایط 50-50 فقط از جوانانم استفاده می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: ما با تمریناتی که در طول هفته برگزار می‌کنیم، به هر بازیکنی که آماده باشد بازی می‌دهیم و مطمئناً از جوانان‌مان هم استفاده می‌کنیم. در دیدار مقابل استقلال و پرسپولیس هم جوانان ما بازی کردند. امروز هم ما مقابل گل‌گهر که تیمی باکیفیت بود دو بازیکن جوان‌مان را بازی دادیم.

پورموسوی درباره بازی بعدی تیمش مقابل آلومینیوم در اراک خاطرنشان کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. ما قول می‌دهیم تا دو ساعت به خاطر پیروزی مقابل گل‌گهر خوشحالی کنیم. به محض اینکه فیلم بازی آلومینیوم به دست‌مان برسد، شرایط این تیم را بررسی می‌کنیم. فرصت چندانی نداریم، ما یک جلسه ریکاوری داریم و یک جلسه تمرین تاکتیکی. ما تلاش می‌کنیم تا با تمرینات مناسب و ریکاوری خوب به بازی با آلومینیوم برسیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مقابل گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۰۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش برای مصاف با آلومینیوم را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، اوسمار ویرا ترکیب تیمش برای دیدار برابر آلومینیوم اراک را مشخص کرد. بر همین اساس پرسپولیس امروز با ترکیب امیررضا رفیعی، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد خدابنده‌لو، گولسیانی، عبدالکریم حسن، اورونوف و عیسی آل‌کثیر به میدان می‌رود.

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌ حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی اراک مهمان آلومینیوم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اعلام شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • ساعت بازی پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!
  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد در چین