Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@02:44:33 GMT

رونمایی از سامانه مبنا

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۰۵۹۰

رئیس پلیس پیشگیری ناجا از رونمایی سامانه مبنا در حوزه ماموریتی پلیس پیشگیری خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس پیشگیری ناجا: با راه اندازی سامانه مبنا نه تنها اشراف فرماندهان و مدیران در انجام ماموریت‌ها هوشمندانه‌تر خواهد شد بلکه قدرت تصمیم گیری برای مدیریت صحیح امور ارتقاء خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 سردار مهدی معصوم بیگی در حاشیه آئین رونمایی از سامانه مبنا (مانیتورینگ بزرگ نیرو‌های مسلح) ویژه حوزه ماموریتی پلیس پیشگیری ناجا که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور کاربران سراسر کشور برگزار شد، با سلام و درود به روح ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدای مظلوم نیروی انتظامی و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هسته‌ای ایران اسلامی، به مجاهدان فی سبیل الله سراسر کشور خصوصا کارکنان کلانتری و پاسگاه‌ها که دلسوزانه و مسئولانه علیرغم قرار گرفتن در معرض خطر ابتلا به ویروس کرونا به ارائه خدمت همت گمارده‌اند، خداقوت گفت.
وی ضمن قدردانی از تلاش‌های سردار "نخعی" و دبیرخانه اشراف فرماندهی ناجا با بیان اینکه اشرافیت بر حوزه ماموریتی یک امر راهبردی و کلیدی در سازمان نیروی انتظامی محسوب می‌شود، افزود: اشراف فرماندهان بر حوزه ماموریتی از جمله مطالبات راهبردی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از نیرو‌های مسلح است که امروز پلیس پیشگیری این افتخار را دارد که به عنوان اولین پلیس تخصصی در ناجا با رونمایی از سامانه کاربردی و مهم مبنا به این مطالبه پاسخ دهد.
این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر ضرورت اشراف بر ماموریت‌ها در سازمان نیروی انتظامی تصریح کرد: با رونمایی از سامانه مبنا در پلیس پیشگیری، جهش و گام بلندی در اشرافیت مجموعه فرماندهان و کارکنان بر حوزه ماموریتی برداشته خواهد شد.
سردار معصوم بیگی لازمه موفقیت در بازخوردگیری از این سامانه و اشراف درست بر وضعیت حال و آینده را تلاش مجدانه کارکنان در وارد کردن اقلام اطلاعاتی به هنگام و صحیح عنوان کرد و گفت: زمانی اهداف مد نظر در حوزه اشرافیت فرماندهی موضوعیت پیدا خواهد کرد که هر سه ضلع "سامانه"، "ورود اطلاعات" و "بهره برداری و تجزیه و تحلیل اطلاعات" به صورت همزمان پشتیبانی و با دلسوزی خود فرماندهان امور مربوط پیگیری شود.
وی خطاب به کارکنان حاضر در کارگاه آموزشی سامانه مبنا تصریح کرد: این سامانه پلیس را به اجرای بهتر فرآیند‌ها و انجام کار عملیاتی کمک خواهد کرد در نتیجه فرماندهان نیز در تصمیم گیری برای انجام ماموریت‌ها بیناتر، آگاه‌تر و هوشیارتر خواهند بود ضمن اینکه قدرت اعمال آن‌ها نیز افزایش خواهد یافت.
سردار معصوم بیگی با بیان اینکه رونمایی از سامانه مبنا در حوزه ماموریتی این پلیس بخشی از هوشمندسازی پلیس پیشگیری به حساب می‌آید، خاطرنشان کرد: اشراف اطلاعاتی لازمه موفقیت در ماموریت‌ها است لذا ضرورت دارد با تعهد و توجه بیشتر به مسئولیت خود در امور انتظام بخشی و پیشگیری از وقوع جرم، اشرافیت اطلاعاتی خود را به واسطه سامانه‌های تعریف شده افزایش تا زمینه تحقق این مهم فراهم شود.
شایان ذکر است کارگاه آموزش یک روزه سراسری برای عملیاتی کردن سامانه مزبور به صورت ویدئو کنفرانس در پلیس پیشگیری برگزار شد. برچسب ها: سامانه مبنا ، پلیس ، پیشگیری

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سامانه مبنا پلیس پیشگیری حوزه ماموریتی پلیس پیشگیری ماموریت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۰۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت با حضور در جمع خبرنگاران گفـت: به دنبال افزایش سرقت به صورت زورگیری و موبایل‌قاپی در محدوده خیابان فرشته و محله الهیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا گشت‌های هدفمند پلیس آغاز شد و مدتی بعد تیم گشتی، سارقان موتورسیکلت‌سوار را حین سرقت مشاهده کرده و برای دستگیری آنان وارد عمل شدند. ۲ سارق نیز به محض مشاهده پلیس پا به فرار گذاشته و عملیات تعقیب و گریز میان پلیس و ماموران آغاز شد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه سارقان بدون توجه به فرمان ایست پلیس همچنان به فرار خود ادامه دادند، گفـت: در ادامه ماموران با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیرهوایی کردند اما سارقان همچنان بدون توجه به پلیس به فرار خود ادامه دادند، تا اینکه ماموران اقدام به شلیک به لاستیک موتورسیکلت کرده و هر دو سارق را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ضرونی با اشاره به انجام بازرسی از دو سارق دستگیرشده گفت: ماموران در بررسی اولیه از متهمان ۳ دستگاه گوشی آیفون سرقتی و یک قبضه قمه را کشف و ضبط کردند. همچنین متهمان تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم خود مبنی بر سرقت اشیای قیمتی خصوصا تلفن همراه در محدوده فرشته و الهیه اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲ متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، گفت: تحقیقات در این خصوص برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد. تاکنون ۴ شاکی به مقر انتظامی مراجعه و ۲ سارق را شناسایی کرده‌اند.

به گفته سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، دو متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و با دستور مقام قضایی برای ادامه روند تحقیقات و رسیدگی به جرم به پایگاه یکم آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شدند.

کد خبر 848388 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم تیراندازی سارق - سرقت اراذل و اوباش حوادث ایران

دیگر خبرها

  • افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • دستگیری سارقان زورگیر خیابان فرشته+ فیلم
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم
  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان