Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهردار و شورای اسلامی شهر سنگان با دکتر همتی دیدار کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی مجتمع سنگان، شهردار و شورای اسلامی شهر سنگان با دکتر همتی دیدار کردند.
در این دیدار مدیریت مجتمع سنگ آهن سنگان ضمن تبریک انتصاب دکتر باستانی بعنوان شهردار سنگان آمادگی خود را در جهت توسعه منطقه اعلام نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج

«علی شیرین‌زاد» با کسب ۵۵ هزار و ۲۳ رای و «مصطفی سعیدی سیرایی» با کسب ۴۰ هزار و ۲۳۶ رای به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرج راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرکز استان البرز در حالی به اتمام رسید که رقابت میان دو کاندیدا همچنان ادامه دارد و به مرحله دوم راه یافت. بر اساس آمار نهایی انتخابات مجلس ۱۴۰۲ حوزه انتخابیه شهرستان کرج از مجموع ۳۴۱ هزار و ۵۱۸ رأی از آرا صحیح صندوق‌ها، علیرضا عباسی با ۱۰۸ هزار و ۲۴۱ رأی به عنوان نمایندگان مردم حوزه انتخابیه فوق به مجلس راه یافت.

همچنین علی شیرین زاد با کسب ۵۵ هزار و ۲۳ رأی و مصطفی سعیدی سیرایی با کسب ۴۰ هزار و ۲۳۶ رأی به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرج راه می‌یابند. در ادامه به معرفی ۲ کاندیدایی که در مرحله دوم انتخابات مجلس با هم رقابت خواهند کرد، می‌پردازیم.

علی شیرین‌زاد کیست؟

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی متولد سال ۱۳۵۰ در نظام‌آباد تهران است و از سال ۱۳۵۳ در استان البرز سکونت دارد. او متأهل بوده و دارای سه فرزند است.

وی دوره کارشناسی خود را در رشته فیزیک کاربردی و کارشناسی ارشد را در رشته مدیریت فرهنگی گذرانده و هم اکنون دانشجوی دکتری مدیریت رسانه است.

شیرین‌زاد پایان نامه کارشناسی ارشد وی با عنوان طراحی الگوی مناسب مدیریت فرهنگی کلان‌شهر کرج مورد توجه و حمایت سازمان تشخیص مصلحت نظام در مرکز تحقیقات استراتژیک قرار گرفت.

وی سابقه حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال‌های گذشته را نیز دارد و در این دوره هدف خود را با تعریف شعاری مبنی بر «گره‌ای باز کنیم» اعلام کرده است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور اول انتخابات مورد حمایت لیست شورای نیروهای انقلابی بوده و دیگر لیست‌های مرتبط با حزب انقلابیون حمایت خود را از وی اعلام کردند.

سوابق مصطفی سعیدی سیرایی را بشناسید

مصطفی سعیدی سیرایی اهل روستای سیرا دیگر کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است. او ۴۴ سال دارد و دارای همسر و دو فرزند دختر است.

وی کارشناس مدیریت و کارشناسی ارشد خود را در رشته علوم سیاسی دریافت کرده است. مشاور شهردار کرج، رئیس اداره رفاه کارکنان و اماکن عمومی شهرداری کرج، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت تعاونی اعتبار کارکنان شهرداری کرج، مسئول بازرسی سازمان بازیافت شهرداری کرج، رئیس اداره حفاظت فیزیکی شهرداری کرج، مسئول حراست منطقه ۸ شهرداری کرج، مسئول حراست معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج و مسئول حراست سازمان اتوبوس رانی شهرداری کرج از دیگر سوابق اجرایی وی است.

حضور چند ماهه در کرسی مدیریت شهری فردیس و کرج در فاصله زمانی کوتاه از دیگر سوابق اجرایی او است و در هر دو پست مدیریتی توسط شورای شهر استیضاح شد.

بیست‌ویکم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ دور دوم انتخابات مجلس میان این دو کاندیدا برای تصدی کرسی مجلس حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا برگزار خواهد شد.

کد خبر 749280

دیگر خبرها

  • شیراز چکیده تمام افکار بزرگان است
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان به نام دکتر فروغی
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهر را عملیاتی کند
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد