Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@07:52:58 GMT

مانع بزرگ سر راه مددی در استقلال

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۰۶۸۱

مانع بزرگ سر راه مددی در استقلال

پست مدیرعاملی باشگاه پرطرفدار استقلال این روزها به یکی از مهم ترین دغدغه های باشگاه و هواداران تبدیل شده است. از این رو احمد مددی درصدد رسیدن به این پست در باشگاه است اما تا زمانی که رضایت همه اعضای هیئت مدیره جلب نشود این کار شدنی نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با وجود پیش بینی ها احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال برای مدیرعامل شدن یک رای کم دارد

سه عضو هیات مدیره استقلال به هیچ عنوان راضی نیستند به احمد مددی برای مدیرعاملی این باشگاه رای بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، در روزهای اخیر اخبار مختلف حکایت از مدیرعاملی احمد مددی در استقلال دارند، فردی که به شکلی عجیب از معاونت ورزشی این باشگاه به سرپرستی رسید و در شرایطی که عملکرد چند ماهه او رضایت هواداران این تیم را در پی نداشته، حالا به گزینه جدی رسیدن به پست مدیرعاملی استقلال تبدیل شده است.

در این بین قرار است در طول هفته جاری حمیدرضا آصفی به عنوان عضو جدید هیات مدیره جانشین سعادتمند شود و با توجه به جدایی هادی زبده از هیات مدیره استقلال قرار است عضو پنجم به زودی معرفی شود.

با این حال پیگیری خبرنگار طرفداری نشان می دهد حتی اگر خود مددی به عنوان عضو پنجم هیات مدیره انتخاب شود، باز هم او برای رسیدن به مدیرعاملی باشگاه یک رای کم دارد.

اسماعیل خلیل زاده،مهدی عبدیان و حجت نظری ۳ عضو هیات مدیره استقلال هستند که صراحتا به وزارت ورزش اعلام کرده اند حاضر نیستند حکم مدیرعاملی مددی را امضا کنند و این مانع بزرگی بر سر مدیرعاملی مددی است.

البته کارگزار باشگاه تمایل به مدیرعاملی مددی دارد و کشمکش بین آن ها و اعضای هیات مدیره همچنان ادامه دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احمد مددی احمد مددی استقلال تهران اسماعیل خلیل زاده هیات مدیره احمد مددی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر در استقلال ماندنی شد

 مدیرعامل باشگاه استقلال به کارش در جمع آبی پوشان ادامه خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درخواست بازیکنان استقلال خطیر را فراری داد شکایت از صفحات جعلی مدیرعامل استقلال

دیگر خبرها

  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید