Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید اکبر پور موسوی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان پس از بازی با گل گهر سیرجان نیز گفت:خدا را شاکریم که بازی بسیار سختی بود ،تیم حریف تیمی بسیار خوب و باکیفیتی بودند.

او ادامه داد:بازیکنان صنعت نفت هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم مصمم بودند که این بازی را پیروز شوند ،ما در طول هفته بر روی نقاط قوت و ضعف تیممان کار کردیم و توانستیم از نقطه ضعف تیم مقابل استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان افزود: به بازیکنان تیم تبریک عرض می کنم امروز با تمام توان خود بازی کردند تا بتوانیم از این بازی سر بلند پیروز آئیم.

 پور موسوی گفت:جا دارد از بازیکنان با تجربه تیم بار دیگر تشکر کنم آنها هستند که در شرایط سخت بازیکنان جوان را پشتیبانی و حمایت می کنند .

او افزود:ما با تمریناتی که در طول هفته انجام می دهیم هر بازیکنی که شرایط تمرین را داشته باشد را در تمرین شرکت می دهیم و در تمامی بازی ها از آنها استفاده خواهیم کرد،مقابل گل گهر هم بدون نگرانی به بازیکنان جوان بازی دادیم، امیدوارم نفرات جدید اعتماد ما را جواب بدهند.

پورموسوی درباره بازی بعدی صنعت نفت گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. قول می‌دهم تا دو ساعت دیگر شادی می‌کنیم. به محض اینکه فیلم بازی را بگیریم آن را آنالیز می‌کنیم. فردا ریکاوری می‌کنیم و تلاش می‌کنیم آنها را به بازی بعد برسانیم.

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم گل گهر سیرجان نیز ضمن تبریک پیروزی به تیم صنعت نفت آبادان گفت:بازی امروز بسیار عالی بود با اینکه کیفیت زمین بازی مناسب نبود  اما در این بازی سه گل و موقعیت های زیادی وجود داشت.

او افزود:در نیمه اول می توانسیتم گل های بیشتری را به ثمر برسانیم اما از موقعیت های تیم استفاده نکردیم .

سرمربی تیم گل گهر سیرجان تصریح کرد: در نیمه دوم بازی نیز موقعیت های زیادی داشتیم ، در مجموع بازی خوبی بود و نمی خواهیم عقب بکشیم به هرحال شروع بازی زمانی که پناتی توسط تیم مقابل زده شد تمرکز تیم را بهم زد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم صنعت نفت آبادان گل گهر سیرجان سرمربی تیم صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۰۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: سوم یا چهارم هم شویم، این تیم برای ما قهرمان است.

به گزارش ایسنا، مهدی هاشمی‌نسب پس از بازی با ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال که با پیروزی 2 بر یک استقلال به پایان رسید، اظهارکرد: از هواداران تیم‌مان به خاطر شکل بازی‌مان در نیمه اول عذرخواهی می‌کنم.  شرمنده آن‌ها هستیم. درباره نیمه اول حرفی نداریم و استقلال نبودیم.

او گفت: ولی در نیمه دوم با صحبتی که بین دو نیمه داشتیم بازیکنان‌مان به خودشان آمدند و متوجه شدند در چه جایگاهی هستند. اتفاقی پیش از بازی افتاد و یک هوادار صحبتی داشت و فکر می‌کنم بازیکنان‌مان آن را خیلی زود فراموش کردند اما در نیمه دوم توانستیم به بازی برگردیم.  در لحظه‌ای گل زدیم که فکر می‌کنم برخی حرف‌ها متعلق به بخش خلوت آدم‌ها است که من دوست ندارم درباره آن صحبت کنم اما اتفاق‌هایی می‌افتد که آدم دوست دارد درباره آن‌ها صحبت کند.  بازیکنی که تماشاگران ما را تحریک می‌کند و در بازی نیم فصل اول پس از گل مقابل هواداران ما شادی می‌کند، در آزادی هم مقابل هواداران ما هم شادی کنید و ابایی نداریم زیرا به قدرت بازیکنان‌مان ایمان داریم و مطمئن هستیم به بازی بر می‌گردیم.

او ادامه داد: قبلا هم گفته بودم این تیم برای ما قهرمان لیگ است، چه با جام و چه بدون جام. کسانی که از ارباب‌های خود خط می‌گیرند، باید بدانند ما به دنبال این نیستیم که بازیکن حریف توان نگذارد چون قبلا استقلالی بوده‌اند اما این توقع را داریم که حداقل شرافتمندانه بازی کنند و با خط و بازی‌هایی که ما فوتبالی‌ها بلدیم، بیست دقیقه از تایم بازی را به وقت کشی نگذرانند.

هاشمی نسب گفت: آقایان ما هم این بازی‌ها و بازی‌هایی که با رمز و رموز به بازیکنان خود انتقال می‌دهید، بلدیم. خوشبختانه بردیم.  به موقع هم شفاف صحبت می‌کنیم و من ابایی ندارم. بدون هیچ صحبتی ما را محروم  و ۵۰ میلیون تومان جریمه می‌کنند. البته هزار میلیارد دیگر هم من را جریمه کنند، ابایی ندارم.  

او عنوان کرد: نه پنجاه میلیون و نه هزار میلیارد بلکه تا آن بالایی یعنی خدا نخواهد برگی از درخت نمی‌افتد. این‌ها در خلوت من است. سوم یا چهارم هم شویم، این تیم برای ما قهرمان است.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به این سوال که نگران نیستید بابت اظهاراتتان به کمیته انضباطی فراخوانده شوید، گفت: مگر من چه گفتم و مگر افترا زدم؟

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم
  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!
  • یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم
  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • انتقاد اوزونیدیس از هواداران: شما باید حامی بازیکنان باشید نه انتقادکننده
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!