Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسی کولیبالی دوازدهمین گل خود را در لیگ برتر فوتبال ایران به ثمر رساند

مدافع فولاد خوزستان مقابل سایپا گلزنی کرد.

به گزارش طرفداری، موسی کولیبالی که با عبدالله ویسی در استقلال خوزستان در فوتبال ایران مطرح شد، طی سال‌ها حضور در ایران توانسته خود را به عنوان یک مدافع موفق نشان دهد. مدافعی که چه در فصلی که با استقلال خوزستان عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد و چه به عنوان یکی از ارکان اصلی راهیابی فولاد به پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا بود توانست خودش را به عنوان مدافعی قابل اعتماد مطرح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسی كوليبالی در بازی امروز هم تواسنت گلزنی کند و در آخرین دقیقه این بازی با گلزنی مقابل سايپا ركورد خودش را بهبود بخشد.

کولیبالی حالا با 12 گل، بهترين گلزن بين تمام مدافعين خارجی تاريخ ليگ برتر محسوب می شود.

 

همچنین بخوانید:

فولاد خوزستان 3-0 سایپا / طوفان نکونام در اهواز

نکونام: حق مان مقابل سایپا برد بود

گلزنی دوباره فرشاد احمدزاده برای فولاد

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۰۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد

این مراسم که که با حضور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت، وزیر کار، مدیران عامل گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو و جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، از کارگران، گروه‌های کاری، مدیران و واحدهای نمونه کشوری با اهدای تندیس و لوح سپاس توسط رییس جمهور تجلیل شد.

تهران-ایسنا- سایپانیوز گزارش کرد،‌ این جشنواره با هدف تجلیل از زحمات کارگران، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه کشور و ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش همه ساله در هفته کار و کارگر برگزار می‌شود.
در پایان این مراسم از کامبیز قلی زاده سلطانی، مدیرعامل ایدکوپرس سایپا، ‌به ‌عنوان کارآفرین نمونه و مدیر برتر ایران و تنها نماینده خودروسازان کشور در جمع برترین واحدهای نمونه و از شرکت ایدکوپرس به عنوان یکی از ۵ شرکت برتر کشور توسط سید ابراهیم رییسی،‌ رئیس جمهور کشورمان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است، ‌شرکت ایدکوپرس سایپا برترین شرکت تولیدکننده مجموعه‌های پرسی بدنه و شاسی خودرو در کشور است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • توقف خارج از خانه ملوان و فولاد/نساجی از سد ذوب‌آهن گذشت
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!