Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان شمال غرب کشور با صدور بیانیه ای نسبت به اظهارات رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در مورد ایران واکنش نشان دادند. 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

ملت عزیز و غیور ایران 

بکارگیری ادبیات تفرقه آمیز رئیس جمهور ترکیه آقای رجب طیب اردغان که انتظار حسن هم جواری و تلاش درجهت وحدت جهان اسلام و ایجاد صلح و ثبات در منطقه از ایشان می رود، بسیار تعجب‌انگیز و غیر پذیرفتنی است و شدیدا آن را محکوم می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادبیاتی که یادآور تحمیل داغی جان‌سوز بر پیکر سرزمین بزرگ ایران و جدایی تحمیلی و ناخواسته بخش مهمی از پاره تن ملت ایران بود. اشعاری که هم سراینده آن و هم خواننده آن همانا ایرانیان عزیز و داغدیده از فراق فوق می‌باشند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از استان‌های شمال غرب کشور و  سایر استان‌ها ضمن محکومیت ادبیات تفرقه پراکنانه فوق و تاکید بر تمامیت ارضی،آبی و آسمان پاک کشور بزرگ ایران، به آرمانهای انقلاب اسلامی و رهنمودهای ولی امر مسلمین حضرت آیت اله امام خامنه ای و اصول قانون اساسی از جمله اصل یازدهم "بحکم آیه .ان هذه امتکم امه واحده و انا ربکم فاعبدون.همه مسلمانان یک امت اند و دولت جمهوری اسلامی ایران موظف است سیاست کلی خود را برپایه ائتلاف و اتحاد ملل اسلامی قرار دهد و کوشش پیگیر به عمل آورد تا وحدت سیاسی،اقتصادی و فرهنگی جهان اسلام را تحقق بخشد" تاکید می‌کنیم.

و همراه با مردم عزیزمان، نمایندگان همه استان های کشور این نوای دلنشین را یادآور می‌شویم:

همه با یک نام و نشان 

به تفاوت هر رنگ و زبان

همه شاد و خوش و نغمه زنان

ز صلابت ایران جوان 

به صلابت ایران کهن

و بار دیگر ضمن تاکید بر یکپارچگی ملت با فرهنگ و ریشه دار ایران اسلامی و هم نوا با دهها هزار شهید  و جانباز مدافع این مرز و بوم از خطه سرسبز و شهید پرور آذربایجان فریاد سر می دهیم که

آذربایجان جانباز 

خامنه ای دن

 انقلاب دان

 ایران نان

 آیرلیماز

نمایندگان استان‌های شمال غرب و سایر استان های کشور

۲۲آذرماه ۱۳۹۹

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نمایندگان شمال غرب کشور بیانیه رجب طیب اردوغان رجب طیب اردوغان بیانیه رئیس جمهور ترکیه نمایندگان شمال غرب کشور شمال غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ما ورود هیچ یک از بازرسان آژانس به ایران را ممنوع نکردیم و هم‌اکنون هم بیش از ۱۳۰ نفر از بازرسان آژانس مجاز هستند که برای بازرسی در ایران حضور داشته باشند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی درباره سفر گروسی به تهران گفت: ما درباره مسائل پادمانی با شکلی که وضع شده همواره در حال تعامل و گفتگو با آژانس بوده‌ایم و این مسائل از زمان آغاز تاکنون پیرامون 4 مکان بوده که 2 مکان آن حل و فصل شده و درباره 2 مکان دیگر در حال تبادل نظر هستیم.

اسلامی ادامه داد: امیدواریم با توجه به اینکه از نظر جمهوری اسلامی ایران بیانیه اسفند 1401 همچنان پابرجا است و ما در چارچوب آن بیانیه تعامل داریم، تعامل ما با آژانس ادامه پیدا کند.

وی افزود: البته کارشکنی‌هایی توسط جریان مخربی که علیه برنامه هسته‌ای ایران کار می‌کردند علیه این بیانیه وجود داشته و بیانیه مذکور  را تحت الشعاع قرار داده است و در پایدار بودن این بیانیه تشکیک به وجود آورده اما  ما مذاکراتی را با آقای گروسی خواهیم داشت و مطمئن هستیم که این رفت و آمدها و گفت‌وگوها کمک به رفع این ابهامات کند و در چارچوب پادمان روابط ایران با آژانس تقویت شود. 

اسلامی خاطرنشان کرد: ما ورود هیچ یک از بازرسان آژانس به ایران را ممنوع نکردیم و هم‌اکنون هم بیش از 130 نفر از بازرسان آژانس مجاز هستند که برای بازرسی در ایران حضور داشته باشند و  بر همین اساس هم بازرسی‌های آژانس در چارچوب پادمان از سایت‌های ایران در جریان است. 

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • حضور ۱۳۰ بازرس آژانس در ایران
  • اسلامی: گروسی به ایران می‌آید
  • اسلامی: ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • اشغال‌گران از سیاست مداخله در افغانستان و منطقه دست برنمی‌دارند
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند