Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:06:47 GMT

گران‌فروشی و کم‌فروشی نان توجیه‌پذیر نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۰۹۷۴

گران‌فروشی و کم‌فروشی نان توجیه‌پذیر نیست

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد پرویزی عصر شنبه در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان فردیس با اشاره به فشار اقتصادی ناشی از تحریم بر وضعیت معیشتی مردم اظهار کرد: پخت نان باکیفیت ابتدایی‌ترین و اصلی‌ترین حقوق شهروندان به شمار می‌رود که همه باید در راستای احترام به این حق، تمام تلاش خود را به کار گیریم تا به این خواسته به مردم احترام بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هیچ بهانه‌ای برای گران‌فروشی و کم‌فروشی و سودجویی قابل قبول نیست، تصریح کرد: بررسی و نظارت مداوم بر نانوایی‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و اگر واحدی نیز عملکرد مناسبی داشت باید حتماً تشویق شود و چنانچه غیر از این بود قطعاً باید برخورد لازم صورت گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار فردیس تصریح کرد: ساماندهی، تأمین و توزیع آرد و ارتقای کیفیت پخت نان باید مهم‌ترین اولویت کارگروه ساماندهی آرد و نان این شهرستان در راستای جلی رضایت شهروندان باشد.

در ادامه این نشست، اعضای حاضر در جلسه پیرامون مسائل و مباحث سهمیه‌های کارخانه‌های آرد، نحوه نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها، کیفیت توزیع آرد سهمیه‌ای بین نانوایی‌ها، نرخ نان سنتی، ساماندهی کارگروه و سامانه آرد و نان، تعیین تکلیف واحدهای غیرمجاز و تعیین محدوده زمانی پخت نان… به بحث و بررسی پرداختند و متعاقباً تصمیماتی اتخاذ گردید.

کد خبر 5094065

منبع: مهر

کلیدواژه: فردیس فرمانداری فردیس صنعت آرد و نان ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر آیت الله یزدی شیوع کرونا کرمانشاه گرگان عکس استانها محدودیت های کرونایی شهرستان کرج مجلس شورای اسلامی شهرکرد بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، در واقع در مملکتی زندگی می‌کنیم که هر کسی، تا جایی که از دستش بر می‌آید برای کمک دریغ نمی‌کند؛ یک نمونه زیبا که این روزها در فضای مجازی حسابی وایرال شده، همین تصویری است که مشاهده می‌کنید. بنر تحسین‌برانگیز یک نانوا بالای ورودی مغازه‌اش که روی آن نوشته: «هیچ‌کس نباید گرسنه بخوابد. اگر به هر دلیل پول همراه ندارید، یک عدد نان رایگان هدیه بگیرید.» دمتان گرم و کاسبی‌تان پر برکت آقای نانوا!

بیشتر بخوانید: ابتکار جالب نانوایی ها برای حذف صف های طولانی | عکس نظارت بر نمک نان ها جدی تر شد کد خبر 847587 برچسب‌ها نیکوکاری خبر مهم نان فضاى مجازى

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • تلاش مزدوران اینترنشنال برای توجیه اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا + فیلم
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد