Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین امروز(شنبه) در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین، با بیان این که،کنترل ورودی و خروجی‌های استان قزوین نسبت به استان‌های دیگر ضعیف است، اظهار کرد: چندین با در این مورد به مسولان مربوطه تذکر داده شده است، کنترل ورودی و خروجی شهر‌ها در استان تا وضعیت زرد کرونایی باید به دقت و به صورت شبانه روزی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وضعیت نارنجی به معنای رهاسازی کار نیست و اگر غفلت کنیم دوباره به وضعیت قرمز باز خواهیم گشت، نگران هستیم که با ساده انگاری، به پیکی به مراتب سخت‌تر از گذشته بازگردیم و لذا باید مراقبت و پیشگیری را به عنوان یک اصل بدانیم.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: مقابله با کرونا باید در چارچوب همفکری و تعامل پیش برود و امروز بعد از ۱۰ ماه باید چالش‌ها را تبدیل به فرصت کرد.

وی ادمه داد: نظارت و مدیریت باید به درستی اعمال شود تا شاهد بهبود اوضاع باشیم و نباید از دست رفتن افراد برای ما امری ساده تلقی شود، کوتاهی در برابر جان یک انسان، قتل عمد محسوب می‌شود و این امر پذیرفتنی نیست.

وی افزود: علت فوتی‌ها در استان باید به دقت بررسی شود چراکه عدد‌های اعلام شده بالا است، آنچه از آمار ابتلاء و فوتی‌های کرونا در استان نشان داده می‌شود بیانگر این است که از تجارب خود در ۱۰ ماه گذشته درس نگرفته‌ایم.

جمالی پور با بیان این که مخالف تعطیلی صنوف هستیم چرا که با تعطیلی مشکل حل نمی‌شود، گفت: می‌توان تدابیری اندیشید که صنوف به مرکزی برای شیوع آلودگی و ابتلا به کرونا در سطح استان تبدیل نشود، مدیریت هوشمند در امر مبارزه با کرونا در استان باید اتفاق بیفتد و تمام آمار‌های کرونایی بررسی دقیق شود تا بتوان آمار را مدیریت کرد.

وی افزود: مطمئن هستیم که با مدیریت و استفاده از تجارب گذشته می‌توان ورودی بیمارستان‌ها را کاهش داد.

رئیس ستاد پیشگری و مقابله با کرونا در استان قزوین با اشاره به نزدیک شدن شب یلدا، عنوان کرد: تجمع علت اصلی آلودگی به ویروس کرونا است و شیوع این بیماری را افزایش می دهد، بر همین اساس باید شب یلدا از تجمع خودداری کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شب یلدا کرونا کرونا در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| دانشجوی مخالف تجمع ضدصهیونیستی، کارشناس ایران اینترنشنال از آب درآمد

در چند روز گذشته، فیلمی از مصاحبه یک دانشجوی مخالف تجمعات ضد صهیونیستی در آمریکا منتشر شد که کاشف به عمل آمد، این به اصطلاح دانشجو، کارشناس شبکه‌های معاند است.
 

دیگر خبرها

  • عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی
  • ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسید
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • استفاده از نظرات نخبگان سرلوحه کار شورای شهر قزوین است
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • عکس| دانشجوی مخالف تجمع ضدصهیونیستی، کارشناس ایران اینترنشنال از آب درآمد
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)