Web Analytics Made Easy - Statcounter

کونته می گوید تیمش دیدار سختی برابر کالیاری دارد.

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر پیش از دیدار با کالیاری گفت آرتورو ویدال این مسابقه را از دست می دهد و از هواداران نیز خواست به افرادی که سعی در تخریب تیم دارند کمک نکنند.

به گزارش طرفداری و به نقل از اف سی اینتر 1908، کونته پیش از این دیدار گفت:

انتظار مسابقه سختی را دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگامی که شما برابر کالیاری قرار می گیرید، همیشه باید انتظار مسابقه ای سخت را داشته باشید. باید از ابتدای مسابقه با رویکرد و نگرش درستی کار کنیم. 

آرتورو ویدال؟ او هنوز در دسترس نشده اما تمریناتش را شروع کرده است. ویدال یک مشکل عضلانی جزئی داشت و نیاز داریم او را به بهترین شرایط بازگردانیم.

حذف از لیگ قهرمانان

حذف از لیگ قهرمانان برای من و بازیکنانم دردناک بود. ما به داشتن شانس صعود باور داشتیم و پس از شکست برابر رئال مادرید که کارمان را سخت کرد، کاری کردیم که امیدها دوباره برای صعود زنده شود. نا امید کننده است که فقط به خاطر عدم زدن یک گل در بازی آخر حذف شدیم. روحیه بالا نیست و این طبیعی است اما می دانیم که باید فورا اوضاع را دگرگون کنیم و سرمان را بالا بگیریم. نیاز داریم به بهترین شکل ممکن به مصاف حریف فردای خود برویم. من فکر می کنم که در همه ناامیدی ها و موقعیت های منفی شما باید هوشمند باشید و سعی کنید بفهمید که چگونه با آن مقابله کنید تا پیشرفت داشته باشید و مطمئن شوید که دفعه بعد بهتر از این واکنش نشان خواهید داد. من فکر می کنم که در گروه خود، مسابقاتی که ما بهایش را پرداخت کردیم دو مسابقه با رئال مادرید بود، زیرا در مصاف های رو در رو برابر گلادباخ و شاختار نشان دادیم که لیاقت ما بیشتر است. در مقابل رئال به ویژه در بازی برگشت، کار را برای خود پیچیده کردیم. باید درک کنیم لحظاتی وجود دارد که خطا باید به حداقل برسد.

پیام به طرفداران اینتر و کار جهت ساخت پایه های محکم برای آینده

پیامی که می خواهم برای هواداران بفرستم این است که کار را برای آنهایی که از این مقطع در حال لذت بردن هستند و امیدوارند که بعد از تمام کارهایی که در طول یک سال و نیم گذشته انجام داده ایم، خود را تباه کنیم، راحت نکنند. جو منفی زیادی علیه تیم می بینم. طرفداران اینتر به کسانی که می خواهند ما را تخریب و نابود کنند کمک نکنند زیرا این افراد می بینند که ما می توانیم پاداش کار هایی که در این مدت کرده ایم را در آینده بگیریم. ما باید متحد بمانیم و به یاد داشته باشیم که این روند قبلا ما را به مقام دوم سری A، به نیمه نهایی جام حذفی و به فینال لیگ اروپا رسانده است.

پروژه ما از آغاز فصل گذشته شروع شده اما اعتبار خود را دوباره کسب کرده ایم. باید به کاری که در حال انجامش هستیم ایمان داشته باشیم. من بی حوصلگی بعد از 10 سال عدم کسب جام را درک می کنم، اما باید این را نیز درک کنیم که وقتی شما از پایه شروع به بازسازی می کنید، این امر بیشترین زمان می برد. هنگامی که پایه های استواری داشته باشید می توانید یک آسمان خراش (برج بلند) که شایسته طرفداران اینتر است را درست کنید. 

بالاتر بودن انتظارات از کونته نسبت به کیفیت اینتر؟ منصفانه نیست در مورد بازیکنان و کیفیت تیم صحبت کنیم. مطمئنا مقطعی که به اینتر پیوستم این تیم در دوران اوجش نبود و این را می دانستم. از طرف من تمایل زیادی وجود داشت تا تلاش کنم اینتر به جایی که شایسته آن است برسد. هنوز هم این جاه طلبی، تمایل و امید را دارم. می دانم امروز مشکلاتی وجود دارد که قبل از تابستان امسال وجود نداشت. شیوع کرونا مشکلات زیادی ایجاد کرد و صحبت در موردش منصفانه نیست و اگر باشگاه بخواهد می تواند درباره آن صحبت کند. من باید سکوت کنم و با کار خود سعی کنم همه چیز را برای خیر و صلاح اینتر انجام دهم. 

کونته خود را ملزم به قهرمان کردن اینتر در فصل جاری سری آ می داند؟ مالکان باشگاه وقتی من شروع به کار کردم، کاملاً واضح بودند که این یک روند رشد است و من باید به بازیکنان جوان کمک می کردم تا در آینده به بازیکنان برتر تبدیل شوند. سران باشگاه پس از فینال لیگ اروپا نیز کاملاً واضح بودند و گفتند که به دلیل شیوع ویروس کرونا، وضعیت مالی دشواری وجود دارد و اعلام کردند به این دلیل ما باید روند رشد را کند کنیم. آنها به ما گفتند که باید متحد باشیم و مسیری را كه از فصل قبل آغاز كرده ایم ادامه دهیم. من فکر می کنم رئیس باشگاه نیز به شما خبرنگاران نیز همین حرف را زد. 

جدایی گودین و دلیل عدم پیشرفت اریکسن برخلاف سایر بازیکنان

چه کسی گفته او بهتر نشده است؟ شاید شما اریکسن را فقط در طول مسابقات می بینید اما کار یک مربی پیشرفت دادن بازیکنانش است. من این كار را با كریستین نیز انجام می دهم و او می داند كه من با صداقت فكری، تلاش می كنم تا همه شاگردانم از یک بازیکن 18 ساله گرفته تا یک بازیکن مسن تر مانند هندانوویچ را پیشرفت دهم. من برای بهبود برخی از جنبه های اریکسن با او در حال کار هستم. شاید کار با اریکسن بیشتر طول بکشد تا او پیشرفت غیرمنتظره ای کند و استعدادش را به طور کامل نشان دهد.

دلیل واگذاری گودین؟ فکر نمی کنم توجیه کردن خرید و فروش ها درست باشد. من برای دیگو و آنچه او انجام داده احترام زیادی قائل هستم. گودین از افکار من در مورد خودش به خوبی با خبر است.

همچنین بخوانید:

استیون ژانگ در حمایت از آنتونیو کونته: از سختی های این فصل غیرعادی آگاه بودیم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های ایتالیایی در جدیدترین گزارش‌های خود درباره سردار آزمون مدعی شده‌اند که باشگاه رم به شدت از این ستاره ایرانی رضایت دارد. البته این رضایت تنها به بحث فنی مربوط نمی‌شود بلکه کادر فنی جالوروسی نگرش و تعهد آزمون را هم مورد ستایش قرار می‌دهند.

در ماه‌های اخیر باشگاه پایتخت‌نشین ایتالیا تماس‌های خود را با بایرلورکوزن آغاز کرده تا شرایط جذب دائمی سردار آزمون را جویا شود. سردار اکنون به صورت قرضی در رم حضور دارد اما عملکرد خوب او باعث شده که سران باشگاه به فکر دائمی کردن قراردادش باشند.  

بر اساس گزارش جدیدی که گاتزتا دلو اسپورت منتشر کرده دنیله ده‌روسی، سرمربی ایتالیایی رم اولین کسی است که از ماندن سردار آزمون در تیمش استقبال می‌کند. اسطوره و حالا سرمربی رم اعتقاد ویژه‌ای به آزمون دارد و بعد از حضور او روی نیمکت مهاجم ایرانی فرصت بیشتری برای بازی پیدا کرده و عملکردش هم نسبت به دوران ژوزه مورینیو به مراتب بهتر شده است.

با این همه ماندن سردار آزمون در رم به یک موضوع مهم بستگی دارد. در واقع باشگاه رم به شرطی قرارداد ستاره ایرانی خود را دائمی خواهد کرد که بتواند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. طبق گزارش روزنامه ایتالیایی، رم تنها در صورتی می تواند گزینه 12.5 میلیون یورویی را در قرارداد فعلی فعال کند که بتواند در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد و در نتیجه آزادی مالی بیشتری داشته باشد.

رم در حال حاضر با چهار امتیاز کم‌تر نسبت به منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و تیم بولونیا در رتبه پنجم جدول سری‌آ قرار گرفته است. البته آن ها در لیگ اروپا نیز حضور دارند و با قهرمانی در این تورنمنت نیز می‌توانند جواز حضور در فصل آینده چمپیونزلیگ را کسب کنند.

دیگر خبرها

  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!