Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیکی، فرماندار نهبندان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با بیان اینکه بازنگری طرح جامع شهر نهبندان به اتمام رسیده است، گفت: این طرح تاکنون پیشرفت مناسبی داشته و در مراحل پایانی است.

او بر لزوم واگذاری زمین برای صنوف آلاینده تأکید کرد و افزود: در شهر شوسف، زمین برای صنوف آلاینده برای ایجاد شهر کارگاهی درخواست شده است که در سال آینده لحاظ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیکی اظهار کرد: پروژه واگذاری و ساخت و ساز صنوف آلاینده در شهر نهبندان به پایان رسیده است، اما برای افراد جدیدی که پروانه کسب و درخواست زمین دارند، زمینی برای واگذاری وجود ندارد و امیدواریم تأمین زمین که با راه و شهرسازی است  محقق شود.

بیشتر بخوانید

انتقال صنوف آلاینده در بیرجند باید در اولویت قرار گیرد

فرماندار نهبندان با اشاره به پروژه‌ های بازآفرینی شهری، عنوان کرد: برای احداث خانه محله و بازارچه صنایع دستی، نوسازی و اصلاح شبکه‌های آب و فاضلاب و برق اقدامات خوبی در شهرستان انجام شده است، اما این دو پروژه چند وقتی است که پیشرفت چندانی به دلیل کمبود اعتبارات ندارد.

او با بیان اینکه بهره برداری از پروژه‌ های بازآفرینی شهری در نهبندان، کمک شایانی به حوزه‌ های پایین شهر و بافت فرسوده می‌کند، گفت: امیدواریم تعریض کوچه‌ های بافت فرسوده نهنبدان و بازگشایی معابر انجام شود.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنوف آلاینده صنوف مزاحم مشاغل مزاحم صنوف آلاینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موحد عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت، افزود: در مقابل هیچ سرمایه گذاری تعارف نداریم و هرجایی ببینیم مسیر درست نیست، آن پروژه از طرح های تعریف شده خارج می شود و تاکید ما بر پروژه های ثمر بخش برای مردم است.

وی ابراز داشت: باید دنبال کلنگ زنی طرح هایی باشیم که مردم ثمره آن را ببینند.

موحد با بیان اینکه دولت، دولت امید است، عنوان کرد: باید تعهدات عملیات اجرایی پالایشگاه از فردا آغاز شود.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات نشان دادند تمام قد پای نظام هستند، گفت: انتظار می رود موانع توسعه برطرف و پیگیری برای تحقق سایر پروژه ها را نیز داشته باشیم.

کد خبر 6092384

دیگر خبرها

  • ۶ کیلومتر باند دوم محور نهبندان - زابل زیربار ترافیک رفت
  • آمادگی استان جهت واگذاری زمین به کارگران دارای شرایط
  • واگذاری زمین رایگان به ۱۳۰ خانوار دلفانی در قالب طرح جوانی جمعیت
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی