Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی روز شنبه پس از بازدید از مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل در جمع مدیران این شرکت افزود: قرار نیست در جمهوری اسلامی ایران مردم تنبل بار آورده شوند، بلکه باید نیروی فعال برای اداره کشور تربیت شود.

وی، سپرده‌گذاری در بانک‌ها را نادرست دانست و ادامه داد: سرمایه افراد متمول باید همواره در جامعه در گردش و فعال باشد تا با ایجاد اشتغال صدها و هزاران کارگر از آن ارتزاق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کاشان خاطر نشان کرد: برکت پولی که به عنوان سپرده در بانک‌ها گذاشته می‌شود فقط سود دریافتی برای صاحب سپرده است اما برکت سرمایه‌گذاری در واحدهای صنعتی و تولیدی به هزاران کارگر می‌رسد.

وی با بیان اینکه بخش عظیمی از بدبختی‌های کشور نبودن سرمایه در گردش است، اظهار داشت: حیات کشور به تولید بستگی دارد و هرچند شاید سود سرمایه در گردش کم باشد اما برگشت آن چندین برابر است.

آیت‌الله سلیمانی عشق به کار را سرمایه دانست و اظهار داشت: صاحبان صنایع در خط مقدم توسعه کشور قرار دارند و اگر این گونه نباشد، وضع کشور بدتر خواهد شد.

وی ادامه داد: توسعه صنایع در کشور موجب توسعه و پیشرفت کشور می شود و علاوه بر ایجاد اشتغال، توسعه پایدار مناطق مختلف کشور را نیز به همراه دارد.

وی به مجاهدت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رزمندگان اسلام جان خود را در راه جهاد دادند که در شرایط کنونی کشور هم صنعتگران ‌می‌توانند با ایثار و هدایت مال خود به سوی صنعت، ثواب بزرگی را کسب کنند.

آیت‌الله سلیمانی خاطر نشان کرد: هرچند در حوزه صنعت تخصص ندارد، اما یک روز در هفته را برای این حوزه و فعالان آن گذاشته‌ است تا از نزدیک با مشکلات آشنا شود و کمک کند.

مدیرعامل مجتمع فولاد کویر نیز گفت: نتیجه ارتقای صنایع مادر از جمله فولاد، تقویت تولید داخلی، کاهش وابستگی به خارج، افزایش ارزآوری و زمینه‌سازی توسعه پایدار است که در این راستا مجتمع فولاد کویر افزایش ظرفیت تولید را در دستور کار دارد.

احمد خوروش افزود: طبق پیش‌بینی‌ها ظرفیت تولید مجتمع فولاد کویر در شهرستان آران و بیدگل تا سال آینده به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن خواهد رسید.

همزمان با بازدید نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان از مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل، عملیات اجرایی طرح تصفیه خانه تکمیلی پساب این مجتمع نیز آغاز شد.

مجتمع فولاد کویر شهرستان آران و بیدگل با تولید افزون بر یک میلیون تن محصولات فولادی، بزرگترین تولیدکننده میلگرد در ایران و میلگردهای کلاف مورد مصرف در طیف وسیعی از صنایع پایین دستی در کشور است.

این مجتمع نخستین تولیدکننده میلگردهای فولادی با سیستم اتوماسیون صنعتی در کشور است که فعالیت تولیدی خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده است.

آران و بیدگل با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

برچسب‌ها فولاد امام جمعه کاشان کاشان آران وبیدگل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد امام جمعه کاشان کاشان آران وبیدگل فولاد امام جمعه کاشان کاشان آران وبیدگل اخبار کنکور مجتمع فولاد کویر امام جمعه کاشان آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی

 سرمربی فولاد خوزستان دوباره در رقابتی قرار گرفته که در گذشته آن را چند بار تجربه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی به‌عنوان یکی از سرمربیان باتجربه فوتبال ایران که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را نیز دارد، در سال‌های گذشته هروقت به‌عنوان یک مربی شوک کار را دست گرفته موفق بوده است.

او طی سال‌های قبل در پیکان و نفت آبادان در شرایطی عجیب و غریب در راس کادرفنی قرار گرفت و توانست به شکلی معجزه‌وار این دو تیم را در لیگ برتر حفظ کند. چند هفته قبل مدیران باشگاه فولاد خوزستان هم با علم به رزومه ویسی در حفظ تیم‌های دیگر به سراغ او رفتند که بتوانند تیم مطرح لیگ برتر را از شرایط موجود نجات بدهند و در لیگ برتر بمانند.

ویسی که مدت زیادی نیست هدایت فولاد را برعهده گرفته، حالا در پایین جدول برای نیفتادن تلاش می‌کند؛ او دیروز تیمش را مقابل آلومینیومی در اراک به میدان فرستاد که چند روز قبل پرسپولیس را از جام حذفی کنار زده بود، اما فولادی‌ها نمایش خوبی داشتند و در نهایت هم با وجود شرایط جوی نامساعد توانستند یک امتیاز از این میدان سخت دشت کنند.

سرمربی فولاد روز گذشته در کنار زمین سعی داشت با آرامش شاگردانش را هدایت کند. ویسی که بارها با تیم‌های مختلف توانست از بحران عبور کند، تجربه این روزهای سخت را برای فولاد دارد و به جنگ روانی و استرس‌های موجود در این فضا عادت کرده است. او حالا تیمش را برای 5 بازی پایانی لیگ برتر آماده می‌کند و امیدوار است از این مسابقات امتیازات لازم را کسب کند و در جدول بالا بیاید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده
  • معلم ستون فقرات دستگاه تعلیم و تربیت است
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • از معلمان امین شهر، قدردانی شد
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان