Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا، عبدالله مرتضوی خطاب به مدیران ستادی و روسای بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران با تأکید بر اهمیت خدمت‌رسانی شایسته و درخور ایثارگران معظم گفت: امروز شاهد افزایش سن والدین معظم شهدا و نیز ایثارگران عزیزمان هستیم، ازاین‌رو ارائه خدمت به این عزیزان نیز باید مبتنی بر شرایط روز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شرایطی که درگیر بیماری کرونا هستیم و افزایش قابلیت‌های دستگاه‌های پاسخگویی غیرحضوری بسیار موردنیاز است و همچنین افزایش سن والدین شهدا، سازوکار ارائه خدمت به این عزیزان نیز مبتنی با شرایط روز آن‌ها است و این مهم قطعاً در تمام ادارات تابعه در بنیاد شهرستان‌های استان تهران باید رعایت شود.

مرتضوی با اشاره به اهمیت حفظ راه و یاد شهیدان اضافه کرد: هر پدر و مادر و فرزند شهیدی که به ما خادمان خانواده‌های شهدا مراجعه می‌کند مسلم بدانید شهیدش در کنار او است و این نگاه را همیشه برای ارائه خدمت بهتر نسبت به خانواده شهدا داشته باشید زیرا وقتی شهید را زنده در ذهن تصور می‌کنیم اعمالمان باید عاری از خطا باشد، لذا شهدا همواره حاضر و ناظر بر همه امور هستند.

مرتضوی در پایان از مدیران ستادی و روسای شهرستان‌ها خواست تا در ارائه خدمات با انعطاف‌پذیری بیشتر، رضایت خاطر ایثارگران و خاندان معظم شهدا را جلب کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران ویروس کرونا جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران اخبار کنکور ارائه خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۱۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد

امام جمعه سنندج گفت: بالاترین خدمت در دین اسلام خدمت به مردم، فقرا و نیازمندان جامعه و عمران و توسعه و آبادانی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: معلم جایگاه والایی در جامعه اسلامی دارد و دین اسلام بالاترین پاداش‌ها را برای عالمان، دانشمندان و معلمان اختصاص داده است.

وی افزود: جایگاه معلمی تا جایی بالاست که پیامبر اکرم (ص) در حدیثی می‌فرمایند «إنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکَارِمَ الْأَخْلَاق» که در آن هدف از بعثت خود را تکمیل فضائل اخلاقی بیان کرده است.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: بالاترین خدمت در دین اسلام خدمت به مردم، فقرا و نیازمندان جامعه و عمران و توسعه و آبادانی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

ماموستا رستمی اضافه کرد: شناسایی وظایف، صداقت و تعامل با مردم نیز از دیگر نکاتی که باید همواره مدنظر مسئولان قرار گیرد و آن‌ها ملجا و پناهگاه مردم باشند.

وی خدمت عام المنفعه به دور از باند و باندبازی و اجرای عدالت را نیز از دیگر انتظاراتی برشمرد که مردم از مسئولان مطالبه دارند.

کد خبر 750304

دیگر خبرها

  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • سورپرایز وزیر کار برای کارگران ؛ افزایش ۲برابری حق مسکن
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • پیشنهاد وزیر کار برای افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران
  • امام جمعه اهواز: والدین باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد