Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@10:12:22 GMT

80 فقره سرقت محتویات خودرو کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۱۴۲۷

80 فقره سرقت محتویات خودرو کشف شد

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 2 سارق محتویات خودرو و اعتراف به 80 فقره سرقت خبر داد.

 

به گزارش برنا؛ سرهنگجلیل موقوفه ای در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت‌ محتویات خودرو و 2 فقره سرقت موتورسیکلت در محدوده کلانتری 129 جامی، بررسی موضوع  به طور ویژه در اختیار تیمی از ماموران کلانتری جامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: ماموران به محل های سرقت اعزام و در تحقیقات محلی، به دست آوردند، سرقت ها توسط راننده و سرنشین یک دستگاه پژو پارس نقره ای انجام می شود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران عنوان کرد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مشخص شد که خودرو مسروقه بوده و سابقه ثبت سرقت در سامانه پلیس دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه  مشخصات خودروی سارقان به گشت های انتظامی اعلام شد، افزود: گشت زنی های هدفمند اجرا تا اینکه گشت انتظامی کلانتری شب گذشته موفق شدند هر 2 سارق را در هنگام سرقت یک دستگاه موتورسیکلت مشاهده و در یک عملیات پلیسی آنان را دستگیر کنند.

سرهنگ  موقوقه ای ابراز داشت: با انتقال متهمان به کلانتری و بازرسی از مخفیگاه آنان 2 دستگاه موتورسیکلت و تعداد زیادی کیف زنانه کشف و متهمان در بازجویی های تکمیلی به 80 فقره سرقت با همکاری یکدیگر معترف شدند. 

رئیس پلیس پیشگیری تهران بیان کرد: هر 2 متهم برای اخذ دستور قضائی به دادسرا معرفی و کشف جزئیات پرونده در دستور کار ماموران کلانتری قرار دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تهران حوادث فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان مشاعات ساختمانی‌های این شهرستان و کشف ۴ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، امیر وهاب‌زاده اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت از مشاعات ساختمان در شهرستان بندرانزلی، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و اقدامات فنی، سارقان این پرونده‌ها و محل اختفاء آنان شناسایی و این افراد طی عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی خاطرنشان کرد: سارقان ۲۹، ۳۲ و ۳۵ ساله به چهار فقره سرقت از مشاعات ساختمان اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وهاب‌زاده، رعایت نکردن نکات حفاظتی و ایمنی را مهمترین عامل سوء‌استفاده سارقان دانست و تصریح کرد: نقش مردم در این زمینه و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس نقش به‌سزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

کد خبر 749177

دیگر خبرها

  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود