Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ تیم بانوان شهرداری قزوین در هفته سوم لیگ برتر متمرکز والیبال، مقابل سروقامتان بابل به پیروزی رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، هفته سوم لیگ برتر متمرکز بانوان که حکم برگشت مرحله مقدماتی بیستمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه های برتر بانوان "جام سردار شهید قاسم سلیمانی" را دارد، امروز در قزوین در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه اول دور مقدماتی چهار تیم قزوین، اکسون، سایپا و بابل به مصاف هم رفتند که عصر امروز، شاگردان اکرم قهرمانی، سرمربی تیم شهرداری قزوین در مقابل سروقامتان بابل به پیروزی رسیدند.

اکرم‌قهرمانی سرمربی تیم والیبال دختران شورا و شهرداری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: دور نخست بازی‌های لیگ‌برتر در تهران برگزار شد که تیم شهرداری قزوین در مقابل اکسون و بابل به پیروزی رسید و اماجوان‌ترین تیم لیگ، مغلوب تجربه سایپا شد.

وی افزود: در بازی امروز‌عصر که مقابل سروقامتان بابل بود، با درخشش بازیکنان توانستیم در سه ست متوالی با امتیازهای(ست اول: 16) و دو ست بعد با امتیاز 19، تیم بابل را مغلوب کنیم.

قهرمانی: از نتیجه بازی و عملکرد شاگردانم مقابل اکسون راضی هستم/ امیدوارم در لیگ والیبال بانوان روی سکو برویمموسوی: زمان مناسبی برای حضور در لیگ والیبال ایتالیا بود/ احساس بدی نسبت به هم‌تیمی‌هایم ندارمجزیده: مقتدرانه پیروز شدیم/ نگرش ما به لیگ والیبال، جاه‌طلبانه است

قهرمانی خاطرنشان کرد: با پیروزی به دست آمده امروز، صعودتیم والیبال بانوان شورا و شهرداری قزوینجزء چهار تیم برتر لیک تثبیت شد.

سرمربی تیم والیبال دختران شهرداری قزوین با اشاره به اینکه تیم شهرداری قزوین با قدرت در مسابقات ظاهر شده است، گفت: سه تن از بازیکنان از رده ملی بزرگسالان و سایر بازیکنان نیز در پرونده خود تجربه بازی در تیم ملی امید و جوانان را دارند.

به گزارش تسنیم، اکثر بازیکنان تیم والیبال شورا و شهرداری را دهه هشتادی‌ها تشکیل می‌دهند تا این مرحله از لیگ برتر را با قدرت در مقابل تیم‌ها ظاهر شده اند.تیم والیبال بانوان شورا و شهرداری قزوین، فردا به مصاف تیم سایپا خواهد رفت.

‌‌انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی قزوین لیگ برتر والیبال شورای اسلامی قزوین لیگ برتر والیبال شهرداری قزوین سروقامتان بابل شورا و شهرداری تیم والیبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله نهایی رقابت‌های والیبال ساحلی انتخابی المپیک از یکم تیر ماه آغاز خواهد شد و تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران برای حضور هر چه پرقدرت‌تر در این رقابت‌ها از هشتم اردیبهشت ماه در زمین اختصاصی فدراسیون والیبال تمرینات خود را آغاز کردند.

سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال همراه با غلامرضا بحریه سرپرست کمیته ساحلی صبح امروز (دوشنبه دهم اردیبهشت ماه) از تمرینات تیم‌های ملی والیبال ساحلی بازدید کرد و خطاب به ملی‌پوشان گفت: حمایتی همه جانبه از والیبال ساحلی خواهیم داشت و این حوزه باید از زیر سایه والیبال سالنی خارج شود و به راه خود به صورت مستقل ادامه دهد.

وی ادامه داد: پاداش صعود به المپیک برای ملی‌پوشان ساحلی مانند والیبال سالنی در نظر گرفته شده و فرقی میان سالنی و ساحلی در پرداخت پاداش المپیک نیست. پاداش قهرمانی در تور فیلیپین و نائب قهرمانی در رقابت‌های تایلند هم طی هفته آینده به تیم ملی ساحلی پرداخت خواهد شد.

رئیس فدراسیون والیبال همچنین قول داد که راه شرکت تیم‌های ملی والیبال ساحلی به مسابقات برون مرزی را هموار خواهد کرد و گفت: فدراسیون والیبال به دنبال میزبانی رویدادهای بین‌المللی ساحلی رده‌های سنی در کشور است.

عباس پورعسگری، علیرضا آقاجانی، عبدالحامد میرزاعلی، بهمن سالمی، سینا شوکتی و مهدی محفوظی 6 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران هستند.

رحمان رئوفی به عنوان سرمربی، آرش رامسری به عنوان مربی و غلامرضا بحریه به عنوان سرپرست تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران را در این اردو همراهی می‌کنند.

اردوی تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران که از هشتم اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

ملی‌پوشان ساحلی با پایان این اردو راهی تور ملی والیبال ساحلی گلستان خواهند شد و 29 خرداد ماه عازم مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک خواهند شد.

کد خبر 6092334 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند