Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام نجم الدین طبسی عصر امروز در مراسم تجلیل از مقام علمی مرحوم حجت الاسلام محمد جعفر الهادی (خوشنویس) در مجمع جهانی اهل بیت (ع) اظهار کرد: رحلت برخی علما که در راستای ترویج علوم اسلامی و علوم اهل بیت (ع) گام برداشته اند خسارتی جبران ناپذیر به شمار می رود.

وی با اشاره به شاخصه های مرحوم حجت الاسلام خوشنویس بیان کرد: این عالم ربانی از نظر علمی و پژوهشی شخصیتی خستگی ناپذیر به شمار می رفت و در عرصه تبلیغ نیز فردی موفق بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو جامعه مدرسین با اشاره به اینکه حجت الاسلام خوشنویس خدمات فراوانی به شیعیان کرد، گفت: این عالم دینی برای تبلیغ علوم دینی سفرهای بسیاری داشت و دستاوردهایی بسیار در این راستا از خود برجای گذاشت که فقدان وی جبران ناپذیر است.

حجت الاسلام طبسی با تاکید براینکه ۹۰ درصد کارهای حوزه بر روی شانه ۱۰ درصد از عالمان دین است، تصریح کرد: یکی از این افراد مرحوم خوشنویس بود که همه دغدغه اش تربیت طلاب به عنوان مبلغ ادیب و خطیب بود تا بتوانند به دین اسلام خدمت کنند.

انتهای پیام/78005/آ40

منبع: فارس

کلیدواژه: ترور مجمع جهانی اهل بیت خوشنویس حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ این جشنواره دو روز با میزبانیِ دشت مغان در شهرستان بیله سوار میزبان طوایف عشایر از مناطق مختلف داخل و خارج از کشور بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • منزلت و مقام عالی معلم باید پیوسته مورد تکریم جامعه باشد
  • نقش کارگران در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است