Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@04:20:57 GMT

شکست طلایی‌پوشان مقابل مس در لیگ هندبال

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۲۱۳۳

شکست طلایی‌پوشان مقابل مس در لیگ هندبال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، چهارمین  روز از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال آقایان، گرامیداشت سردار شهید پورجعفری امروز در سالن پوریای ولی شیراز پیگیری شد. 

در نخستین مسابقه از رقابت تیم‌های گروه  دوم تیم‌های سپاهان اصفهان و مس کرمان به مصاف هم رفتند؛ در نیمه نخست این دیدار در یک بازی نزدیک تیم مس توانست با یک اختلاف امتیاز سپاهان را شکست دهد، اما در نیمه دوم کرمانی‌ها توانستند اختلاف خود را افزایش دهند سپاهان را با نتیجه 31 بر 24 شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب بعد از برگزاری 7 دیدار طلایی‌پوشان سپاهان با 4 پیروزی و 3 شکست و 8 امتیاز در رده سوم گروه دوم قرار گرفتند؛ تیم‌های مس کرمان و فرازبام خائیز دهدشت در رده‌های اول و دوم هستند.

محسن طاهری، سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان در مورد  عدم نتیجه‌گیری تیم سپاهان مقابل مس کرمان، اظهار داشت: ما به خودمان باختیم، زیرا برنامه‌هایی که از بازیکنان انتظار داشتم را اجرا نکردند.

وی با بیان این که مسئولیت این باخت را من به عهده می‌گیرم، افزود: متاسفانه نقشه‌هایی که از قبل داشتیم توسط بازیکنان اجرا نشد و از سوی دیگر اکثر توپ‌های تیم حریف به نتیجه رسید؛ ما قطعاً از این گروه صعود خواهیم کرد تا در دور بعد با حریفان رقابت کنیم.

انتهای پیام/63090/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر هندبال ورزش اصفهان سپاهان مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه بازی‌هایی که مقابل سپاهان داشتیم سخت و حساس بوده است و شاید فقط جزئیات کوچک نتیجه بازی را تغییر می‌دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اوسمار لوس ویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر اظهار داشت: هر چقدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند و همه تلاش می‌کنند به هدف‌شان برسند. همیشه بازی‌هایی که مقابل سپاهان داشتیم سخت و حساس بوده است و شاید فقط جزئیات کوچک نتیجه بازی را تغییر می‌دهد، بنابراین امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و از این جزئیاتی که گفتم به خوبی استفاده کنیم.و

ادامه دارد..

دیگر خبرها

  • عذرخواهی پیرمرد هوادار طلایی پوشان / سپاهان: فرد توهین‌کننده به بانوان پرسپولیس لیدر ما نیست
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد