Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمد جواد عادلپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر، اظهار کرد: در روزهای گذشته رئیس سازمان بازرسی کشور به خرمشهر آمد، به ایشان در رابطه با وضعیت شهر گزارش مفصلی دادم، ایشان متقابلا به شهرداری دستور دادند ظرف 6 ماه آینده باید سیستم دفع آب‌های سطحی را ایجاد کنند. مطالعات این سیستم از سال 84 آغاز شد و سوال ما این است چرا تاکنون به مرحله عملیاتی نرسید، مسببان و پدیدآورندگان وضعیت فعلی خرمشهر باید پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: امروز صدها نفر غیربومی در خرمشهر مشغول به کار هستند، در حالی که جوانان عزیز ما بیکار هستند. این برخلاف قانون و وجدان است، بر همین اساس رئیس سازمان بازرسی دستور بررسی این امر را داد.

امام جمعه خرمشهر گفت: برخی از شرکت‌ها در خرمشهر هستند و از ظرفیت و امکانات این شهر بهره می‌برند و شهرستان آلودگی‌های آنها را متحمل می‌شود اما آنها عوارضشان را به شهرستان پرداخت نمی‌کنند و به خارج از خرمشهر می‌دهند.

عادلپور عنوان کرد: رئیس سازمان بازرسی کشور همچنین در رابطه با مساله دوگانگی حاکمیتی موجود در خرمشهر و آبادان دستور پیگیری داد. 

وی حق آلایندگی‌ها را مهمترین مطالبه خوزستان از دولت دانست و بیان کرد: استان خوزستان تحت عنوان حق آلایندگی، میلیاردها تومان از دولت طلب دارد. 

امام جمعه خرمشهر افزود: خرمشهر هم جزو مناطق نفت‌خیز و هم جزو مناطق محروم است که 3 درصد حق آلایندگی به شهرستان تعلق می‌گیرد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خرمشهر جوانان امام جمعه سازمان بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش مزارع خرمشهر پژوهشگران

یاسر شریفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر گفت : نقش تغذیه اصولی در کاهش آفات و بیماری های نخلستان در طرح ترویجی پایین به بالا در سطح ۶۰ هکتار از نخلستانهای خرمشهر بررسی شد.

او از برگزاری برنامه های ترویجی در جهت کاهش آفات و بیماری ها در نخلستان خبر داد و گفت : بررسی نقش تغذیه اصولی در کاهش آفات و بیماری های نخلستان در طرح ترویجی پایین به بالا در سطح ۶۰ هکتار از نخلستانهای این شهرستان انجام شد.

این مسئول گفت : تغذیه اصولی و صحیح، نقش مهمی در مدیریت تلفیقی آفات دارد و در این برنامه های آموزشی ترویجی که طبق دستورالعمل طرح ترویجی پایین به بالا اجرا خواهد شد نقش این عامل  در کاهش میزان آسیب آفات و بیماری ها در در نخلستان های این شهرستان بررسی و برای کشاورز شرح داده میشود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • خرید بیش از ۱۲ هزار تن گندم در خرمشهر
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • برق برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • جزییات ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • پایش مزارع خرمشهر پژوهشگران