Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور تیم والیبال بانوان شهرداری قزوین در مقابل سروقامتان بابل خوش درخشید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین; در ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور تیم شهرداری قزوین در مقابل تیم سروقامتان بابل قرار گرفت و  در یک بازی هجومی و درخشان با نتیجه 3بر 0حریف مازندرانی خود را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شهرداری قزوین در ست اول با امتیاز ۲۵ بر ۱۶ برنده شد.

ست دوم بازی نیز با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به نفع تیم والیبال شهرداری قزوین به پایان رسید.

تیم شهرداری قزوین در ادامه درخشش بازیکنان خود ست سوم را نیز ۲۵ بر ۱۹ به نفع خود به پایان رساند تا بازیکنان والیبال شهرداری قزوین سه امتیاز این بازی را به اندوخته های خود اضافه کنند.

تیم والیبال شهرداری قزوین با برد تیم سروقامتان بابل جمع امتیازات خود را در جدول رده بندی به امتیاز 11 رساند و در جدول رده بندی گروه الف در  جایگاه دوم قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال بانوان ورزش و جوانان قزوین شهرداری قزوین سروقامتان بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۲۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و مس رفسنجان گفت: بازی بسیار مهمی در برابر صنعت نفت داریم و اگر بدنبال شرایط بهتر در جدول هستیم باید امتیاز کامل این بازی را بدست بیارویم.
این بازی برای تیم صنعت‌نفت حیاتی است و بی‌درنگ بازی هجومی را در دستور کار خواهند داشت و در برابر این تیم باید باهوش بازی کنیم و انضباط را در کار داشته باشیم.
امیدواریم بازی خوبی شود و هواداران لذت ببرند من اعتقادی به بازی دفاعی ندارم و قطعا بازی دفاعی نمی‌کنیم و صرفا کار دفاعی نخواهیم کرد در ۱۲ بازی که در مس رفسنجان حضور دارم آمار موقعیت سازی و گل‌زنی خوبی داشتیم.
در بازی فردا فرشید باقری محروم و مهدی ترکمان مصدوم است و در بازی حضور نخواهند داشت.
سرمربی مس رفسنجان در خصوص فوتبال خورستان گفت: باید از دیدگاه قدیمی بیرون بیاییم، زیرا نگاه کردن به بومی گرایی از فوتبال دور شده است، خوزستان قبلا تکنیکی و استان اول کشور بود ولی اکنون شمالی‌ها بدلیل تغییر کردن سبک فوتبال استان اول کشور است.
در هیات مدیره صنعت‌نفت شرایطی بوجود آمد که نتوانم به این تیم بیایم، فوتبال احتیاج به برنامه ریزی دارد.
تیم فوتبال مس رفسنجان فردا از هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان صنعت‌نفت آبادان است.

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • پایان کار بانوان ایران در تفنگ ۱۰ متر جام جهانی تیراندازی
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار بانوان در تفنگ ۱۰ متر
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • اسب‌های خراسان شمالی در پایتخت سوارکاری کشور خوش درخشیدند
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند