Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست مشترک مجمع نمایندگان مجلس تهران با مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س)، از خدمات بهشت زهرا در ایام کرونا تقدیر شد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست مشترک مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست با هدف استماع گزارش عملکرد سازمان بهشت زهرا (س) در ایام شیوع بیماری کرونا و همچنین بررسی وضعیت بودجه ۱۴۰۰ استان تهران و استماع پیشنهاد‌های استانداری با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی رئیس مجمع نمایندگان تهران در ادامه با اشاره به بازدید جمعی از نمایندگان استان تهران از سازمان بهشت زهرا (س) و ارائه گزارش مثبت از این بازدید توسط نمایندگان تهران از گزارش جامع و کامل مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) در جمع نمایندگان استان تهران تجلیل کرد و از خدمات شبانه روزی مدیریت و پرسنل بهشت زهرا (س) در بحران کرونا به ویژه تکریم خانواده‌های داغدار و متألم تقدیر کرد.

در ابتدای این جلسه سعید خال و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در خصوص عملکرد سازمان بهشت زهرا (س) در بحران کرونا گزارشی ارائه و تاکید کرد: در این روز‌ها هیچ محدودیتی برای دفن درگذشتگان مبتلا به کرونا وجود نداشته و سازمان بهشت زهرا (س) با نهایت تکریم و تعظیم به شهروندان و خانواده‌های داغدار به خدمات رسانی شبانه روزی مشغول است و این سازمان از ابتدا با استفاده از تجربه‌های گذشته با مدیریت مناسب قطعه‌ای ویژه فوتی‌های کرونایی در نظر نگرفت و با درخواست شهروندان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هر قطعه‌ای که خانواده متوفی درخواست کنند، دفن صورت می‌گیرد.

گفتنی است؛ حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی، مصطفی میر سلیم، سید نظام الدین موسوی، سید علی یزدی خواه، محسن پیرهادی، رضا تقی پور، علی خضریان، مجتبی رضاخواه، غلامحسین روح الامینی، اقبال شاکری، مهدی شریفیان، فرهاد بشیری، زهره سادات لاجوردی، سمیه رفیعی از مجمع نمایندگان استان تهران و امیر حسین باقرنژاد دبیراجرایی مجمع در این جلسه حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی بهشت زهرا نمایندگان استان تهران سازمان بهشت زهرا مجمع نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد

تسنیم نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران از گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی خبر داد.

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران اعلام کرد: ساعت یک و سی دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه گرفتار شدن چند دستگاه خودرو داخل گل و لای ناشی از ریزش زیادی از حجم آب و گل و لای به خاطر بارش باران به آدرس انتهای بزرگراه شهید خرازی، ابتدای ورودی خیابان اردستانی به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

 

وی گفت: دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: مشاهده می‌شود 3 دستگاه خودرو شامل یک دستگاه وانت مزاد، یک دستگاه سمند و یک دستگاه ام وی ام در گل و لای گرفتار شده بودند که البته سرنشینان پیش از گرفتار شدن از خودروها خارج شده بودند اما حجم گل و لای باعث شده بود که خودروها به حالت نیم واژگون دربیایند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران تصریح کرد: با همکاری شهرداری منطقه خودروها خارج و به محل امن منتقل شدند و معبر بازگشایی شد و حوالی ساعت 5 بامداد محل  به  نیروهای شهرداری تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • کاهش قیمت و افزایش خدمات در حج ۱۴۰۳
  • تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی