Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@16:28:29 GMT

استقلال یکی از مدعیان همیشگی قهرمانی است

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۲۴۰۶

استقلال یکی از مدعیان همیشگی قهرمانی است

محمد نوازی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: بازی سختی در پیش داریم. با استقلالی بازی داریم که در آسیا و ایران پرآوزاه است و کلی هوادار دارد و تیمی دوست داشتنی است. این بازی هم برای من مثل همه بازی هاست. تیمی جوان و باانگیزه ای داریم. دوست داریم در زمین خودمان با ارایه بازی خوب سه امتیاز را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال از اسمش مشخص است که تیمی بزرگ است. فوتبالیست‌ها و مربیان خوبی دارد و یکی از مدعیان همیشگی قهرمانی است. آنها هم شرایط خاص خودشان را دارند اما ما هم از این خانواده هستیم و این اولین تجربه مهدی رحمتی است که مقابل تیم سابقش مربیگری می‌کند. برای تک تک استقلالی‌های عزیز آرزوی موفقیت می‌کنم همین طور تیم شهرخودرو.

وی در مورد وضعیت بازیکنان کرونایی در تیم شهر خودرو گفت: خدا را شکر به موارد مشکوکی برنخوردیم و از نظر روحی و روانی خیلی آماده ایم و بعد از بازی با ذوب آهن شرایط ما خوب است، سه امتیاز خوب گرفتیم بعد از باخت به پرسپولیس، هیچ مصدوم و مشکلی هم نداریم و فقط منتظر سوت آغازبازی هستیم و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم.

نوازی در مورد وضعیت تیم استقلال، حواشی آن و شرایط محمود فکری در این تیم گفت: این مساله در حیطه کاری من نیست و برخی تیم‌ها در اول فصل مشکلاتی داشتند. باید به مربیان فرصت داد. فکری هم مربی بزرگی است و استقلال هم تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی دارد هواداران خوبی دارد باید صبر و حوصله کرد. این حرف‌ها را به خاطر این زدم که از خانواده استقلال هستم و گرنه در حیطه وظایف من نیست و من به تیم شهرخودرو و این لوگو تعصب دارم و در فوتبال حرفه‌ای باید برای آینده خودمان رزومه جمع کنیم . مثل همه مربیان و بازیکنان که زمانی در این تیم بودند و حالا به عنوان مربی مقابل آنها نشستیم. برای استقلال هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در مورد مصدومان تیمش گفت: هیچ مصدومی نداریم.

مربی شهر خودرو در مورد داوری‌ها در لیگ برتر و همجمه‌هایی که به داور می شود، گفت: توکل ما به خداست و داوری که سوت بازی را می‌زند وظیفه‌ای دارد و داوری قانون دارد. امیدوارم تیم ‌مان را هدایت کنیم و حاشیه‌ای هم پیش نیاید و اتفاق خاصی هم رخ ندهد و بازیکنان ما سالم و سلامت باشند. تصمیم و سوت داوری هم سخت است.

نوازی در مورد وضعیت ورزشگاه امام رضا (ع)  و ورزشگاه ثامن گفت: در این مورد باشگاه باید پاسخ بدهد اما من به عنوان مربی می‌گویم ورزشگاه امام رضا(ع) از ورشگاه‌های شیک است و اگرچه در داخل شهر است می‌گویند ممکن است تماشاگران شلوغ کننند؛ اما اکنون که بازی‌ها به خاطر کرونا بدون تماشاگر است. این ورزشگاه ساخته شده که استفاده شود و این حسن خوبی برای شهرخودرو است. از مسئولانی که این ورزشگاه را بنا کردند تشکر می‌کنم حیف است که در این ورزشگاه بازی انجام نشود و مسابقات به خارج از شهر منتقل شود. ما چند جلسه تمرین در ورزشگاه ثامن تمرین کردیم اما ورزشگاه امام رضا (ع) خیلی بهتر است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: محمد نوازی استقلال استقلال لیگ برتر محمد نوازی شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای تامین، زنان را از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم کرد

با تصمیم شورای تامین استان مازندران زنان نمی‌توانند در ورزشگاه تماشاگر دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس باشند.   به گزارش ایسنا، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.   با تصمیم شورای تامین استان مازندران زنان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.   قرار است در جایگاه زنان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئیس ورزشگاه آزادی: شرایط برای حضور زنان مهیا است/ طبقه دوم ورزشگاه از حالت پلمب خارج شد روز تلخ بانوان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟

دیگر خبرها

  • شورای تامین، زنان را از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم کرد
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • تکرار داستان جشن قهرمانی تراکتور در لیگ هلند + فیلم
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • سایه‌روشن‌های هفته بیست‌وپنجم؛ مدعیان، جام را به هم تعارف کردند!
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال