Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@15:31:16 GMT

آیا کمیسیون ماده ۱۰۰ حذف می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۲۴۶۴

آیا کمیسیون ماده ۱۰۰ حذف می‌شود؟

در این بسته خبری از ساماندهی ورودی سنندج – همدان تا آسفالت ۶۵ هزار مترمربع از معابر بانه و اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری به ارزش ۵۲۹ میلیارد تومان در آبادان را بخوانید.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

امکان حذف کمیسیون ماده ۱۰۰

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: اگر ما درآمدهای پایدار شهرداری‌ها را مشخص کنیم و شهرداری‌ها درآمد لازم را داشته باشند عملاً به سمت درآمدزایی از کمیسیون ماده ۱۰۰ نمی‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میدان مادر قزوین اصلاح می‌شود

سعید جهانگیری، مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: عملیات اجرایی پروژه اصلاح هندسی میدان مادر به منظور روان سازی جریان ترافیک و کاهش آمار تصادفات در محدوده این میدان آغاز شد.

مناسب‌سازی ۵۰ درصد از معابر شهری پره‌سر

شهرام شهابی، شهردار پره‌سر گفت: حدود ۵۰ از درصد معابر این شهر برای تردد و استفاده معلولان مناسب‌سازی شده است.

راه‌اندازی سامانه تسهیلات و سرمایه‌گذاری شهرداری‌های کشور

سید سلمان سامانی، سخنگوی وزارت کشور گفت: فعالیت سامانه تسهیلات و سرمایه گذاری شهرداری‌ها امکان تحلیل اطلاعات کشور برای بهبود تصمیم سازی‌های کلان کشوری و استانی در حوزه تأمین مالی شهرداری‌ها از طریق تسهیلات و اوراق مشارکت را بیش از پیش فراهم می‌کند.

ساماندهی ورودی سنندج همدان

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج گفت: در راستای اجرای طرح ساماندهی ورودی سنندج – همدان عملیات تعریض پل واقع در بلوار ابن سینا جمعاً به طول ۱۸ متر انجام می‌شود.

اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری به ارزش ۵۲۹ میلیارد تومان در آبادان

محمودرضا شیرازی، شهردار آبادان گفت: از زمان آغاز به کار دوره جدید در شهرداری آبادان تمرکز ویژه‌ای بر حوزه سرمایه گذاری قرار دادیم و الحمدلله توانستیم با جذب سرمایه گذار، پروژه‌های مهم از جمله احداث بزرگترین بازار ماهی جنوب کشور را آغاز کنیم.

آسفالت ۶۵ هزار مترمربع از معابر بانه

کاوه فاتحی، معاون عمرانی و فنی شهردار بانه گفت: امسال ۶۵ هزار مترمربع آسفالت شامل روکش و لکه گیری و ۴۵ هزار مترمربع بتن ریزی در معابر اصلی و محلات این شهر انجام شد.

آتش نشانی گرگان با دستگاه‌های متقاضی ضدعفونی همکاری می‌کند

مهدی قره قاشی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از آمادگی این سازمان در راستای همکاری با دستگاه‌های اجرایی متقاضی ضدعفونی خبر داد.

اجرای طرح پیشگام شهری امیریه سبزوار

سید علی کوشکی، شهردار سبزوار گفت: طرح پیشگام شهری امیریه با تکمیل بلوک ۵، نوید روزهای روشن توسعه را در سبزوار می‌دهد.

معابر شهری کهگیلویه‌و بویراحمد مناسب‌سازی نشده است

عیسی شهامت، مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای کهگیلویه و بویراحمد از شهرداری و بهزیستی به دلیل اجرا نکردن طرح‌های مناسب‌سازی معابر شهری انتقاد کرد.

کد خبر 461083

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران کمیسیون ماده صد شهرداری مناسب سازی معابر شهرداری ورودی های شهر همدان شهرداری سنندج سرمایه گذاری شهرداری آبادان آسفالت معابر بانه شهرداری سبزوار توسعه شهری تسهیلات شهرداری ها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سرمایه گذاری هزار مترمربع شهرداری ها مناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۲۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد

افشین مظفری شهردار ایلام با بیان اینکه پروژه‌های عمران شهری در شهر ایلام در راستای توجه به مطالبات مردم بوده است، اظهار کرد: راه اندازی بازارچه مرکزی شهر ایلام با تاکید استاندار تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه ایجاد پارکینگ طبقاتی یکی دیگر از پروژه‌های مهم شهرداری ایلام است، این پارکینگ در همان محل قدیمی در ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع با همکاری بخش خصوصی ساخته می‌شود.

شهردار ایلام تصریح کرد: تعیین تکلیف فرهنگ سرای شهر ایلام نیز به زودی نیز انجام می‌شود، در صورت عدم فعالیت سرمایه گذار قبلی به یک سرمایه گذار جدید واگذار می‌شود.

مظفری یادآور شد: پارک صخره‌ای یکی دیگر از اقدامات شهرداری ایلام در ورودی ارغوان شهر ایلام بوده است که زیرساخت‌های آن آماده شده است.

وی با بیان اینکه خروجی شهر ایلام به سمت کنارگذر شرقی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در حال ساماندهی است، افزود: نورپردازی و ایجاد المان در ورودی و خروجی شهر ایلام از دیگر اقدامات مهم شهرداری ایلام در راستای مطالبات مردم بوده است.

شهردار ایلام بیان کرد: لاین غربی بام ایلام نیز به زودی ایجاد و بار ترافیکی این منطقه به خصوص برای دانشگاه‌های استان و بیمارستان رازی تسهیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: انتظار داریم برای کاهش بار ترافیکی در مرکز شهر ایلام، مردم بیشتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

مظفری با بیان اینکه تمام مطالبات پیمانکاران و کارگران شهرداری پرداخت شده است، گفت: هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال بودجه شهرداری ایلام در سال جاری است که ۴۰ درصد آن در بخش عمرانی خواهد بود و مابقی آن هزینه‌های جاری است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است