Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@15:11:01 GMT

افشاگری ترامپ از پرونده فرزند جو بایدن

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۲۴۷۸

افشاگری ترامپ از پرونده فرزند جو بایدن

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از ایندیپندنت، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا، با اشاره به پرونده «هانتر بایدن» فرزند جو بایدن، رقیب دموکراتش در انتخابات سال جاری، از عملکرد دادستان کل کشورش انتقاد کرد.

ترامپ با بیان آنکه «ویلیام‌بار» دادستان کل آمریکا از پرونده هانتر بایدن آگاه بوده و تلاش کرده تا در بحبوحه انتخابات آن را عیان نکند، گفت: «رفتار بار ناامیدکننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

گزارش‌های وال استریت ژورنال نیز حاکی از آن است که ویلیام‌بار از یک سال گذشته از پرونده هانتر بایدن باخبر بوده اما درباره آن صحبتی نکرده است.

اکنون دونالد ترامپ در واکنش به این گزارش‌ها در پیامی توییتری نوشت: «اگر جو بایدن به روی کار بیاید هیچ یک از پرونده‌های خود و پسرش هانتر به سرانجامی نخواهد رسید.»

در ادامه نیز او نوشت: «ویلیام‌بار که کاری نخواهد کرد و بایدن باعث می‌شود به طور کل این پرونده از میان برود.»

«رودی جولیانی» وکیل «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور کنونی و رقیب بایدن، مدتی پیش گفته بود که دموکرات‌ها می‌توانند از اطلاعات مربوط به فساد مالی هانتر بایدن، پسر معاون سابق رئیس‌جمهور، برای فشار به پدرش استفاده کنند.

به تازگی «تام کاتن» سناتور ایالت آرکانزاس آمریکا، در مصاحبه خود با شبکه فاکس نیوز خواستار تحقیقات درباره پرونده هانتر بایدن شد و گفت: «خانواده بایدن زیر سایه او پنجاه سال به تجارت پرداختند و به نظرم اکنون با رسیدن او به بالاترین مقام در سرزمین ما هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد.»

منبع: فردا

کلیدواژه: ترامپ آمریکا هانتر بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها

در یک نظرسنجی جدید، تعداد بیشتری از آمریکایی‌ها نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۴ را در مقایسه با رقیب دموکراتش در موضوعات اقتصاد و تورم قابل اعتماد دانستند.

به گزارش مشرق، آمریکایی‌ها در نظرسنجی جدید ای‌بی‌سی نیوز/ایپسوس اقتصاد و تورم را از موضوعات اصلی برشمردند و ۸۸ درصد آن‌ها گفتند اقتصاد در تصمیم‌گیری برای رأی دادن به چه کسی مهم است و ۸۵ درصد نیز همین نظر را در مورد تورم داشتند.

در این نظرسنجی ۴۴ درصد گفتند به ترامپ برای مدیریت تورم اعتماد دارند، در حالی که ۳۰ درصد همین نظر را درباره بایدن داشتند. درصد قابل توجه‌ای (۲۵ درصد) هم گفتند که به هیچ یک از این دو نفر در این موضوع اعتماد ندارند.

چهل و سه درصد (۴۳%) از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفتند که وضعیت مالی آن‌ها از زمان ریاست‌جمهوری بایدن بدتر شده، ۴۰ درصد گفتند که تقریباً همان وضعیت را دارند و ۱۶ درصد هم گفتند که وضعیت بهتری دارند.

پرسش درباره رقابت فرضی بایدن و ترامپ هم در این نظرسنجی نشان داد رقابت همچنان بین این دو نفر نزدیک است.

ترامپ حمایت ۴۶ درصدی و بایدن ۴۴ درصدی را در بین همه شرکت‌کنندگان به دست آورد، اما در بین رای‌دهندگان ثبت‌نامی (که احتمال رای دادنشان بیشتر است) وضع بایدن بهتر بود و از حمایت ۴۶ درصدی در مقابل ۴۵ درصد ترامپ برخوردار شد.

این نظرسنجی با شرکت دو هزار و ۲۶۰ آمریکایی بین ۲۵ تا ۳۰ آوریل (ششم تا ۱۱ اردیبهشت) انجام شد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین