Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عباس زاده مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان سیروان گفت: میز تندرستی ویژه کارکنان ادارات در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان سیروان راه اندازی شد .

او ادامه داد: در گذشته نیز در این اداره میز تنیس روی میز ، فوتبال دستی ، زمین و وسایل بدمینتون برای ورزش کارکنان فراهم شده بود که با مساعدت معاون توسعه ورزش بانوان استان ، میز ورزش شامل کش تی آر ایکس ، دارت و وزنه نیز به این مجموعه اضافه شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول ورزش و جوانان شهرستان سیروان بیان کرد: برای تشویق کارکنان سایر ادارات نیز برنامه‌هایی مد نظر می‌باشد که شامل طرح اوقات فراغت ویژه بانوان ، آموزش ورزش در ادارات توسط روسا و نواب روسای هیات‌های ورزشی و همچنین نصب پوستر آموزش ورزش در زمان کار می‌باشد .

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر قائدی شنبه شب در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دشتی عنوان کرد: موضوع کتاب و کتابخوانی را باید خارج از حیطه تکلیفی کتابخانه ها ببینیم و توجه داشته باشیم که مشکلات ما با کتاب کجا حل می‌شود و سراغ آنها برویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی با اشاره به نقش کلیدی مطالعه در ادامه افزود: با مشارکت و یکپارچگی همه دستگاه‌ها می‌توان به افزایش میزان مطالعه مؤثر در سطح جامعه کمک کرد و همه نهادها و مردم باید برای اجرای این امر در سطح جامعه مشارکت داشته باشند.

قائدی در ادامه بیان داشت: از قوه قضائیه تقاضا داریم اقداماتی از قبیل کمک به تأمین ملزومات کتابخانه ای، خرید تجهیزات، تعمیر و ساماندهی کتابخانه ها بر اساس ضوابط قانون، تغییر مجازات مجرمین را در نظر بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی گفت: هر اداره یک کتابخانه تخصصی مربوط به فعالیت‌هایش و تألیفات نویسندگان شهرستان، هر چند کوچک باید داشته باشد، که ارباب رجوع به راحتی به آن دسترسی داشته باشد.

کد خبر 6090447

دیگر خبرها

  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا