Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@02:25:01 GMT

آخرین شب یلدای قرن را در خانه خود بمانیم

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۲۷۰۴

آخرین شب یلدای قرن را در خانه خود بمانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فرهاد ابول‌نژادیان، رییس علوم پزشکی اهواز، امروز در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌ها اظهار کرد: رسانه‌ها باید همکاری کنند و این به صورت یک هشتگ منتشر شود که آخرین شب یلدای قرن را در خانه خود بمانیم.

وی افزود: ما باید تلاش کنیم تا این موضوع جا بیفتد و اگر خواستار این هستیم که پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها سال آینده نیز در کنارمان باشند در خانه خودمان بمانیم تا اتفاقی پیش نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: احتمالا ستاد ملی مقابله با کرونا برای روز شنبه اعمال محدودیت خواهد کرد که اعلام می‌شود.

ابول‌نژادیان گفت: نگرانی دیگر ما از این است که تعطیلی ساعت ۶ بعدازظهر سبب دورهمی و دید و بازدید شود.

وی افزود: اگر مقرر است که تعطیلی اتفاق بیفتد باید همراه با اعمال محدودیت باشد که این موارد از طریق کمیته امنیتی نیروی انتظامی اعلام می‌شود.

رییس علوم پزشکی اهواز در پاسخ به احتمال آغاز پیک سوم در خوزستان بیان کرد: علی‌رغم اینکه تمام استان‌ها با کاهش آمار مواجه شدند اما استان گلستان روند صعودی داشته است.

وی افزود: در هر استانی که پروتکل‌ها کمتر اتفاق بیفتد شاهد افزایش آمار خواهیم بود.

ابول‌نژادیان عنوان کرد: ما از امروز اعلام کردیم که بیمارستان سینا بیماران کرونایی را پذیرش نکند و بیمارستان امیرالمومنین و فاطمه‌زهرا را نیز از طرح چرخه کرونا خارج کردیم.

وی افزود: در سطح شهر اهواز بخش‌های عادی و مراقبت‌های ویژه بیمارستان رازی پذیرای بیماران خواهد بود و در بیمارستان گلستان صرفا بخش مراقبت‌های ویژه ارائه خدمات خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا خوزستان اهواز یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اهواز؛ یک روز پس از باران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نکونام: ما همه تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • نکونام: تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • آمده‌ایم که بمانیم!
  • (ویدئو) اهواز؛ یک روز پس از باران
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • اهواز را آب برد + فیلم
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • دختر دانش‌آموز اهل لالی به سه بیمار جان دوباره بخشید
  • باید یک تفاهم بزرگ رسانه‌ای میان ایران و عراق اتفاق بیفتد
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب