Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@13:32:17 GMT

نقشه عجیب زن برای برملا کردن خیانت‌های شوهرش

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۲۷۱۷

نقشه عجیب زن برای برملا کردن خیانت‌های شوهرش

بحث آن‌ها بیشتر از آنکه به مشکلات عدیده زوجین دیروزی شبیه باشد خواسته‌ای عجیب است. از مهسا اصرار بر برگزاری جشن طلاق و از وحید انکار و طفره از این خواسته.

بالاخره منشی شعبه آن‌ها را به داخل فراخواند. قاضی میانسال با مرور پرونده شان سرش را بلند کرد و رو به مهسا کرد و گفت: اگر قصدت جدایی است چرا با جشن طلاق؟! مشکل چیست؟

مهسا جواب داد: جناب قاضی من تحت تأثیر فضای مجازی و داستان‌های خیالی نبوده و نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من خواسته‌ام برگزاری جشن طلاق است تا فردا بعد از جدایی‌مان خانواده وحید به دوستان و فامیل‌هایشان نگویند که من مشکلی داشتم. من می‌خواهم در آن جشن دست خیانتکار او را برای همه اقوامشان باز کنم و بدانند که من در این ماجرا بی‌تقصیرم.

قاضی پرسید واضح‌تر صحبت کن. مگر همسرت چه خیانتی به تو کرده که نمی‌توانی بدون جشن طلاق او را رها کنی؟

مهسا گفت: چند سال پیش در یک میهمانی وحید را دیدم. از آنجا که جوان خوش‌قیافه و خوش‌تیپی بود به او علاقه‌مند شدم و پس از آنکه درخواست دوستی داد پذیرفتم. بعد از ۲ ماه نامزد کردیم و۶ ماه بعد هم عروسی گرفتیم. اما بعد از ۳ سال متوجه موضوعی شدم که هیچ وقت انتظارش را از کسی که مدعی بود عاشقانه دوستم دارد نداشتم. چند ماه پیش وقتی تلفن همراهش را نگاه می‌کردم متوجه پیامک‌های احساسی او با یکی از دوستانم شدم. با وجود انکارش وقتی بیشتر حواسم را جمع کردم دیدم ظاهراً این آقا به سحر که دوست مشترک من و خواهرش است، علاقه‌مند شده و فراموش کرده که من همسرش هستم. حالا هم نمی‌خواهم مانع ارتباط او با دوستم شوم، اما می‌خواهم در ازای بخشش مهریه‌ام که ۸۰۰ سکه بهار آزادی است جشن طلاق بگیرم و به اقوام و دوستان این آقا بگویم که او را بشناسند و بدانند که یک خائن است!

در همین لحظه وحید با لحنی طلبکارانه گفت: جناب قاضی دروغ می‌گوید. من هیچ ارتباطی با سحر نداشتم و برایش سوء‌تفاهم شده. من فقط احساساتم را برایش بیان کردم وگرنه هیچ علاقه‌ای به او ندارم. من زندگی‌ام را دوست دارم و به هیچ وجه حاضر به طلاق دادن همسرم نیستم. اصلاً نمی‌دانم جشن طلاق چه صیغه‌ای است.

قاضی رو به وحید کرد و گفت: شما همیشه احساساتت را به دیگران در قالب علاقه مندی ابراز می‌کنی؟

وحید جواب داد: اصلاً تقصیر خودش است. این خانوم اصلاً به من توجهی نمی‌کند و به جای اینکه به من و زندگی‌مان تمرکز کند همه فکرش رفتن به کلاس‌ها و برنامه‌هایی است که با دوستانش گذاشته. اصلاً چرا وقتی چند ماه سحر به خانه ما می‌آمد و جلوی خودش به من محبت می‌کرد، اعتراضی نداشت. حالا با چند تا پیامک من خائن شدم! اگر سحر مشکلی داشت چرا گذاشت به خانه مان رفت و آمد کند. بعد هم مقصر من نیستم مقصر تویی که به من توجه نکردی و حالا هم ما را در مسیر جدایی قرار دادی.

مهسا که در حال گریه کردن بود با دستمالی چشم هایش را پاک کرد و گفت: جناب قاضی ارتباط وحید با سحر آنقدر عمیق شده که همه نزدیکانمان فهمیده‌اند. او آبروی من را جلوی خانواده‌ام برده و دوست ندارم حتی یک لحظه با او زیر یک سقف زندگی کنم.

وحید در پاسخ به مهسا گفت: هر کاری می‌کنم، اما جشن طلاق نمی‌گیرم.

مهسا جواب داد: تو خیانت کردی و باید تاوانش را بدهی. یادت نرفته که پدرت پرداخت مهریه‌ام را ضمانت کرده و اگر مجبور شوم خانه پدرت را به جای مهریه می‌گیرم. پس یا به خواسته‌ام توجه کن یا تا ریال آخر مهریه‌ام را از تو و پدرت می‌گیرم.

در این لحظه قاضی زوج جوان را به آرامش دعوت کرد و گفت: فکر می‌کنم شما به چند جلسه مشاوره نیاز دارید تا ببینم مشکلتان با مشاوره حل خواهد شد یا راه چاره‌ای ندارید.

امیرحسین صفدری کارشناس خانواده
متأسفانه این روز‌ها زوج‌های جوان توجه زیادی به الزامات زندگی مشترکشان ندارند. در این پرونده هم به نظر می‌رسد که زوجین دچار طلاق عاطفی شده‌اند و این مسأله موجب شده تا وحید برای رفع نیاز عاطفی خودش به فرد دیگری رجوع کند.

زوین باید یاد بگیرند که برای بیان احساساتشان تنها به همسرشان بسنده کنند و به گونه‌ای هم رفتار نکنند که افراد سودجو همانند سحر با آگاهی از فضای ملتهب بین زوجین از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. بی‌توجهی به این مهم می‌تواند کانون یک خانواده را از هم بپاشد هماننداین زوج که در ابتدای راه با معضل خیانت روبه‌رو شده‌اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حوادث طلاق خیانت جشن طلاق طلاق عاطفی پارسی خبر جشن طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی

معاون قضایی رئیس دادگستری در امور اجتماعی و پیشگیری از جرم خراسان رضوی از کاهش برخی جرایم در حوزه های قضایی در پی اقدامات پیشگیرانه و حمایتی خبر داد و گفت: شاهد سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق بودیم که از تشکیل ۴۵۰۰ مورد پرونده، پیشگیری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سیدامیر مرتضوی امروز در نشست مدیران حوزه پیشگیری  از جرم در مشهد اظهار داشت: با تلاش مسئولان، قضات و کارمندان مجموعه قضایی خراسان رضوی در سال 1402 و اهتمام بر اجرای محورهای سند تحول قضایی از جمله در زمینه پیشگیری از وقوع جرایم، شاهد اتفاقات خوبی در زمینه کاهش جرایم بودیم.

وی با تشریح برخی اقدامات صورت پذیرفته توسط این حوزه در سال گذشته بیان کرد: طرح ها و برنامه‌های متعدد ومتنوعی با رویکرد اجتماعی و با استفاده از ظرفیت های مردمی، با محوریت این معاونت به مرحله اجرا در آمد که نتیجه آن در نهایت به ارتقاء رضایت‌مندی اقشار مختلف اجتماعی انجامید.

معاون قضایی رئیس دادگستری خراسان رضوی گفت: اقدامات گسترده‌ای توسط دستگاه قضایی با همیاری سایر سازمان‌ها در زمینه صیانت و تحکیم بنیان خانواده به انجام رسید که ماحصل آن کاهش پرونده‌ها در زمینه طلاق و افزایش ایجاد سازش در این‌گونه پرونده‌ها و سایر پرونده‌های مرتبط  از جمله حضانت و ملاقات طفل بود، به نحوی که با اقدامات جمعی پیشگیرانه و حمایتی، شاهد سازش 25 درصدی در پرونده‌های طلاق بودیم که از تشکیل 4500 مورد پرونده، پیشگیری شد.

مرتضوی افزود: در پی اقدامات مؤثر پیشگیرانه در زمینه پرونده های حضانت و ملاقات طفل نیز بیش از 50 درصد سازش داشتیم. از جمله اقدامات دیگر، اجرای طرح قاضی مدرسه در تعداد زیادی از مدارس بود که جلسات متعددی با رویکرد ارتقای آگاهی‌های حقوقی برای دانش آموزان، والدین و مربیان در مناطق مختلف شهری توسط قضات برگزار شد.

وی عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های موفق این معاونت در سال گذشته، راهبری قرارگاه اجتماعی زندان بود که با محوریت مجموعه قضایی و همیاری و همکاری سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف شکل گرفت و سیاست‌های اصولی دستگاه قضایی در زمینه کاهش جمعیت کیفری، توانمند سازی مددجویان، باز اجتماعی کردن آنها و حمایت از خانواده‌ها و مراقبت پس از خروج زندانیان به نحو مطلوب دنبال شد که علاوه بر آزادی تعداد قابل توجی از مددجویان، زمینه‌های اشتغال تعدادی از این افراد نیز فراهم شد به صورتی که در بهار امسال بیش از 3600 نمادهای شهری و فلاور باکس برای تزئین شهر توسط این افراد ساخته و در معرض دید شهروندان قرار گرفت.

مرتضوی گفت: در پاسخ به مطالبات عمومی، اقدامات منسجمی نیز در زمینه برخورد با جرایم مربوط به سرقت صورت گرفت که در نتیجه این اقدامات، شاهد کاهش جرایم مربوطه در 15 حوزه قضایی بودیم.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • سکوت جامعه آرامش قبل از طوفان است /حکومت پس از جنبش مهسا به رویه سابق برگشت / زندگی گراها فاقد توانمندی برای ایجاد سامانه های جدید قدرت هستند
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد