Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@00:51:12 GMT

شکوری: مردم تالش لیاقت بهترین‌ها را دارند

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۲۷۳۲

شکوری: مردم تالش لیاقت بهترین‌ها را دارند

پس از آنکه هادی شکوری مربی سابق چوکای تالش که در بین هواداران این تیم از محبوبیت خاصی برخوردار است، از این تیم جدا شد، مالک این تیم در یکی از خبرگزاری‌ها در مورد شکوری صحبت‌هایی انجام داد؛ در همین رابطه هادی شکوری با "ورزش سه" پیرامون اتفاقات و حواشی به وجود آمده صحبت کرد.

مدافع سابق استقلال در مورد حواشی به وجود آمده در تالش و همچنین شرایط فعلی استقلال به خبرنگار "ورزش سه" گفت: خیلی خوشحالم که چوکا توانست در یک بازی داخل خانه سه امتیاز شیرین کسب کند و این خوشحالی موضوع مهمی بود که مردم تالش به آن نیاز داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا باید بگویم این تیم همان تیمی است که در ابتدای ورودشان به مجموعه چوکا ادعا داشتند این تیم بد بسته شده و بازیکنان توانمندی در اختیار نگرفته. اما حالا می بینیم بازیکنان خوب و با غیرتی را دارد که فقط مشکلشان نیازهای اولیه یک تیم فوتبال و مشکلات شدید مالی از صفر تا صد بود واگرنه این بازیکنان بهترین‌های ایران هستند که بنده آنها را به چوکا آوردم.


شکوری ادامه داد: خوشحالم تیمی را تحویل آقایان دادم که حالا با حل شدن مشکلات مالی می تواند کسب نتیجه کند و باعث خوشحالی مردم شود. در مورد صحبت های مالک این باشگاه باید بگویم: تاکنون به خاطر مردم تالش و به خاطر آبروی مالک باشگاه سکوت کردم، اما با دروغهایی که ایشان مطرح کردند، مجبور به صحبت شدم، یادتان نرفته در روزهایی ابتدایی برای حضور من در تالش از چه الفاظی استفاده می کردید و با خواهش و التماس دوست داشتید من به چوکا بیایم. بنده نه به خاطر خواهش‌های شما، بلکه بخاطر مردم تالش که همیشه به آن ها ارادت خاصی داشتم به چوکا آمدم. آقای ریاضی‌مند شما حرف از امکانات زدید؛ خدای بالا سر ما شاهد است و مردم نیز شاهد هستند و البته فیلمها و مدارکش هم موجود است، در آن روز ها ما از امکانات اولیه باشگاه -که حتی در لیگ سه هم اتفاق نمی‌افتاد- محروم بودیم. پیراهن‌های ما نیم ساعت قبل از شروع بازی به دستمان رسید. بعضی اوقات غذا نداشتیم، کارتهای شناسایی بچه ها به خاطر بدهی های شما گرو بود، تغذیه نداشتیم و خودم این کار را برای تیم با افتخار انجام میدادم، این من بودم که از جیب خودم خرج می کردم نه شما..! من با افتخار این کار را کردم چرا که بازیکنانم مثل برادران من بودند و به من اعتماد کرده بودند و به این تیم آمده بودند.


مربی سابق چوکای تالش اضافه کرد: در آن مقطع شما حاضر نبودید یک دستگاه اتوبوس بگیرید که بازیکنان به محل بازی بروند، خوابگاهی که برای ما تهیه کردید آنقدر کثیف بود که بازیکنان شبانه از آنجا گریختند، عکس‌های آن موجود است، بازیکنانی که مجبور شدند در ماشین بخوابند و یا اینکه کنار خیابان غذا بخورند، حتی لباس کادر فنی را خودم تهیه کردم، هزینه های جانبی و پزشکی تیم که به عهده من بود بماند. این بخشی از اتفاقات به وجود آمده در چوکا است که هواداران باید بدانند و آگاه باشند چه اتفاقاتی در این تیم رخ داده است. البته اسنادش موجود و در صورت ادامه فرافکنی ها و دروغهای آقایان این اسناد را در ختیار رسانه ها و مردم شریف تالش خواهم گذاشت. روزهایی که شما به فکر مسائل و اهداف شخصی خودتان و دغدغه های شخصی بودید، بنده و بازیکنان از داشتن لباس های گرم در زیر سرما و باران محروم بودیم. آقای ریاضی مند این اتفاقات را که یادتان نرفته، لحن صحبتهای خودتان را  که با من فراموش نکردید؟ یادتان هست که با چه لحنی به سراغ من آمدید؟ پیام‌هایتان موجود است و عکس‌های آن اتفاقات همه در اختیارم است، چهره واقعی شما را مردم تالش مدت ها است که شناخته اند، از این فریب کاری ها دست بردارید.


من هرگز به دنبال منافع شخصی نبودم و فقط به خاطر دروغهای شما از این تیم جدا شدم و علت اصلی جدایی ام این بود که آقای ریاضی مند بعد از جدایی من دست در جیب خود کند و کمی به فکر تیم باشند، مردم بدانند بعد از جدایی من بلافاصله درصدی از پول بازیکنان واریز شد، آقای ریاضی‌مند چرا این کار را با هواداران چوکا کردید؟ جدایی من از تالش فقط و فقط به این دلیل بود که می خواستم بازیکنانم به پول برسند و امکانات اولیه برای تیم فراهم شود به محض اینکه من جدا شدم پول واریز و امکانات اولیه تهیه شد و خوشبختانه شرایطی نسبتا متوسط برای تیم فراهم شد که من از این بابت خوشحالم. آقای ریاضی مند چهره واقعی شما را مردم شناختند بهتر است دست از عوام فریبی و این بازی های تکراری بردارید و از سیاست های قدیمی و نخ نما استفاده نکنید، امیدوارم چوکای تالش را همیشه سربلند ببینم و اتفاقات خوشایندی برای این تیم رخ دهد.

 

شکوری در ادامه گفت: تا این لحظه اگر سکوت کردم فقط به خاطر مردم شریف تالش و برادران یاری و همچنین رفاقتی که با دوست خوبم علی لطیفی داشته ام بوده است. آقای ریاضی مند یادتان که نرفته در ابتدای حضور من خواهش و التماس می کردید که بازیکنان بومی را اخراج کنم و روی اخراج کاپیتان اول و دوم تیم تاکید داشتید و مخالفت من با این موضوع حال شما را بد کرد. آقای ریاضی مند یادتان نرفته که کانون هواداران چوکا را مسخره میکردید و برادران یاری را دشمن چوکا می‌خواندید و همین موضوعات علت اصلی شروع اختلافات من با شما بود ..! اگر نمیدانید بدانید چوکا به خاطر کانون هوادارانش و مردم غیور تالش و برادران یاری و زحمات همیشگی سرپرست پر تلاش تیم آقای صادقی روی پا ایستاده است.

 


شکوری در ادامه در خصوص شرایط استقلال نیز افزود: من خیلی به محمود فکری امیدوارم، او شناسنامه باشگاه استقلال است، ایشان کاپیتان غیور و متعصب باشگاه ما است که همیشه ارادت خاصی به او دارم و مطمئنم شرایط استقلال رفته به رفته بهتر می شود و به نتایج لازم می رسد. محمود فکری یکی از مربیان جوانی است که اگر نگاهی به کارنامه او در این چند هفته بیاندازیم می بینیم که نتایج خیلی خوبی گرفته و مطمئن باشید بازی زیبای استقلال را  به همراه نتیجه‌ی خوب در هفته های آینده می بینیم.


وی در مورد بازیکنان جدید تیم استقلال هم گفت: خوشحالم درون دروازه استقلال رشید مظاهری مطمئن را داریم و در سمت راست دفاعی که پست سابق بنده هست بازیکن توانمند و پرتلاش مثل احمد موسوی را داریم که با این روند می تواند به تیم ملی برسد و سالها راست استقلال را بیمه کند.


در پایان به خاطر زحمات و تلاش‌های عضو بی ادعای هیئت مدیره آقای مهدی عبدیان تشکر ویژه دارم که خالصانه و صادقانه به استقلال خدمت می کند و امیدوارم حضور این افراد در استقلال متداوم باشد، امیدوارم اتفاقات خوبی برای تیم محبوبم بیفتد و همچنین از تک تک هواداران می خواهم همیشه تیم محبوبشان را حمایت کنند.

 

هادی شکوری چوکا تالش دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هادی شکوری چوکا تالش دسته یک مردم تالش برای تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۲۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!

به گزارش همشهری آنلاین، استقلالی‌ها که در همان مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی با شوک کنار رفتن از جام مواجه شدند، دور از هیاهوی مسابقات مرحله یک‌هشتم نهایی خود را برای انجام بیست‌وپنجمین مسابقه‌شان در فصل جاری لیگ برتر آماده می‌کنند؛ آن‌هم در حالی‌که طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ، شاگردان جواد نکونام در یکی از مهم‌ترین دیدارهای فصل باید در تبریز به مصاف تراکتور بروند و این مسابقه می‌تواند در مسیر قهرمانی آبی‌ها در فصل جاری لیگ برتر نقش پررنگی را ایفا کند.

جواد نکونام که در سالیان گذشته همواره گزینه آلترناتیو نیمکت استقلال بود، حالا در فصل جاری به رویای بزرگ خود رسیده و سرمربی تیمی شده که سابقاً همراه با آن تجربه قهرمانی در لیگ برتر را به عنوان بازیکن به‌دست آورده است. نکونام که تجربه کاپیتانی در تیم استقلال را هم در کارنامه خود دارد، در اولین سال سرمربیگری‌اش در جمع آبی‌پوشان به دنبال آن است تا حداقل یک عنوان قهرمانی کسب کند؛ هر چند که ریاضت اقتصادی استقلالی‌ها باعث شد تا اولین فصل سرمربیگری نکونام در استقلال پرچالش شود اما با این وجود، بازهم او امیدوار به کسب جام است.

حمله به رکوردی که یحیی و برانکو و حتی فرهاد هم ندارند!

نکونام می‌خواهد در اولین فصلی که سکان هدایت استقلال را پذیرفته، عنوان قهرمانی لیگ برتر را به‌دست آورد؛ آن‌هم در حالی‌که چهره‌های موفقی چون برانکو ایوانکوویچ، یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی که در طول سالیان گذشته توانستند همراه با تیم‌های پرسپولیس و استقلال به مقام قهرمانی برسند، هیچ‌کدام در مسیر ثبت این رکورد نتوانستند موفق باشند و همگی فصل اول حضورشان در جمع سرخابی‌ها را بدون جام به پایان بردند اما حالا جواد نکونام این فرصت را دارد تا با قهرمان کردن استقلال در لیگ بیست‌وسوم، رکوردی فوق‌العاده را به نام خود ثبت کند.

برای تاریخ‌سازی حداقل ۵ برد لازم است

استقلالِ مجیدی در لیگ بیست‌ویکم رکورد اولین قهرمانی تاریخ لیگ برتر بدون شکست را به نام خود ثبت کرد و آن‌ها با ۶۸ امتیاز، بیشترین امتیاز در تاریخ لیگ برتر را هم (در طول یک فصل) از آن خود کردند. حالا آبی‌پوشان پایتخت در فصل جاری به دنبال حمله به رکورد تیمِ تحت هدایت فرهاد مجیدی هستند و آبی‌پوشان که تا پایان هفته بیست‌وچهارم موفق به کسب ۵۳ امتیاز شده‌اند، در فاصله ۶ هفته مانده به پایان فصل، در سودای عبور از رکورد استقلالِ مجیدی هستند و امیدوارند بتوانند در ۶ بازی پیش‌رو حداقل ۱۶ امتیاز کسب کنند تا رکورد جاودانه‌ای را از خود به جای بگذارند.

نکونام می‌خواهد بهترین مربی تاریخ استقلال شود!

جواد نکونام که تیمش در طول ۲۴ بازی اخیر در لیگ برتر تنها یک شکست خورده، نه‌تنها به دنبال شکستن رکورد امتیازی یک تیم در تاریخ لیگ برتر (در طول یک فصل) است و می‌خواهد بیشترین شمار برد در یک فصل را هم از آن تیم خود کند، بلکه می‌خواهد از حیث میانگین امتیازی هم در بین سرمربیان استقلال در تاریخ لیگ برتر جاودانه شود؛ به‌طوری‌که اگر آبی‌ها در طول ۶ مسابقه پیش‌رو، ۱۸ امتیاز کامل را به‌دست آورند، میانگین امتیازی نکونام به ۲.۳۶ امتیاز از هر مسابقه می‌رسد که رکوردی جاودانه و تاریخی میان سرمربیان باشگاه استقلال (با سابقه حداقل ۵ تجربه سرمربیگری) محسوب می‌شود.

کد خبر 847564 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • بهترین لحظه تاریخ معلمی مجتبی شکوری (فیلم)
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد