Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌ها از رد دادخواست دیگر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا که مدعی پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور است، خبر دادند.

خبرگزاری «اسپوتنیک» شبانگاه شنبه به وقت تهران گزارش داد که قاضی فدرال ایالت «ویسکانسین» دادخواست انتخاباتی دونالد ترامپ مبنی بر لغو پیروزی «جو بایدن» فرد پیروز انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده بر اساس برآوردهای رسانه‌ای، را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  قاضی فدرال ایالت  ویسکانسین در حکم خود بارها  این دادخواست را «غیر عادی» خواند.

ایالت ویسکانسین، جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات آمریکا  را به عنوان برنده تایید کرده  است. این در حالی  است که در سال 2016، ترامپ در این ایالت پیروز انتخابات  شده بود. فرماندار ویسکانسین همچنین  به نقل از مقامات انتخاباتی این ایالت اعلام کرده که انتخاباتی ایمن، عادلانه و کارآمد در این ایالت  انجام شد.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر برگزار شد. برآورد رسانه‌ها حاکی است جو بایدن با ۳۰۶ رأی الکترال به عنوان رئیس‌جمهور بعدی آمریکا انتخاب شده است. ترامپ ۲۳۲ رأی الکترال به دست آورد. ترامپ از پذیرش نتیجه انتخابات خودداری کرده و شکایت‌هایی را درباره تقلب در فرایند رأی‌گیری در چند ایالت کلیدی مطرح کرد. اکثر این شکایت‌ها رد شده‌اند.

این شکایت‌ها در حالی دنبال می‌شود که تاکنون نتایج انتخابات در تمامی ایالت‌های آمریکا مورد تایید قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دونالد ترامپ ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دادخواست ویسکانسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف، اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اعلام لیست شانا در هفته جاری را تکذیب کرد و گفت: لیست شورا با شروع زمان تبلیغات اعلام می‌شود.

آنگونه که ایرنا روایت کرده، وی یکم اردیبهشت‌ماه در مورد برنامه این شورا برای دور دوم انتخابات گفته بود: ۱۳ نفر از نامزدهای این شورا به دور دوم راه یافته‌اند و چون بنای ما بر ارائه لیست کامل است، در مورد ۳ نفر باقی‌مانده با رایزنی با گزینه‌های دیگر به جمع‌بندی رسیده و در نهایت لیست ۱۶ نفره خواهیم داد.

پیش از این برخی رسانه‌ها هم از رونمایی لیست ۱۶نفره شورای ائتلاف که ۱۳ نفر آن مشخص است در اوایل هفته جاری خبر داده بودند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900200

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان