Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@16:12:57 GMT

بزودی سامانه تصمیم راه‌اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۲۹۲۲

بزودی سامانه تصمیم راه‌اندازی می شود

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فاطمه رضوان مدنی معاون پیشگیری سازمان بهزیستی کشور گفت : سامانه تصمیم به زودی در تمام شهر‌های بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت راه‌اندازی خواهد شد.

او گفت : سامانه تصمیم قبل از این در ۲۵ استان فعالیت داشت و از زمانی که از معاونت اجتماعی به معاونت پیشگیری واگذار شده است در ۸ استان دیگر نیز این سامانه با همکاری خوب دادگستری راه‌اندازی شده است و در حال فعالیت می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضوان مدنی از افتتاح مراکز جامع درمان و بازپروری اعتیاد در آینده نزدیک و در ۲۰ استان کشور ازجمله استان کرمانشاه به صورت همزمان خبر داد و افزود: تاکنون در شش استان این مراکز راه‌اندازی شده اند.

این مسئول افزود: دبیرخانه رصد آسیب‌های اجتماعی در سال ۹۹ راه اندازی شده است و مطالعات آن در سال ۹۷ و ۹۸ انجام شده و به زودی در سال ۹۹ هم شروع به کار خواهد کرد.

او گفت: تاکنون انجام مشاوره‌های ژنتیک برای خانوار‌های سه معلوله و بالاتر انجام شده و پروژه انجام مشاوره ژنتیک برای خانواده دو معلوله به زودی شروع خواهد شد و قرار است تا سال ۱۴۰۰ این پروژه بطور کامل انجام گیرد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی کرمانشاه بهزیستی استان مددجویان بهزیستی سامانه الکترونیکی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۲۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، نخستین دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی راه‌اندازی شد.

سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند، این اقدام را بر اساس نیازسنجی انجام شده و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار عنوان کرد و گفت: مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد