Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مهربان ، شماره ۱۱ سرعتی شهرخودرو پس از طی دوران مصدومیت خود قطعا برای حضور در بازی با استقلال احتیاج به ماسک خواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین مهربان مهاجم سرعتی شهرخودرو که سابقه زیادی در گلزنی به استقلال را دارد، یکی از گزینه‌های خط حمله شهرخودرو برای بازی تیم رحمتی برای استقلال است که بازی قبل این تیم مقابل ذوب‌آهن را به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه صورت از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهربان که در تمرینات هفته گذشته، صورتش بر سر تصاحب توپ با کف آهنی استوک مدافع شهرخودرو برخورد کرده و حدود ۸ بقیه از روی گونه تا پیشانی‌اش خورده است در صورتی که در پازل تاکتیکی مهدی رحمتی قرار داشته باشد باید با محافظ صورت به میدان برود چراکه هنوز جراحت زخم صورتش به طور کامل التیام نیافته است.

حسین مهربان در آخرین بازی شهرخودرو و استقلال تهران موفق شده بود یک گل زیر طاقی را وارد دروازه حسین حسینی در ورزشگاه امام رضا (ع) کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهرخودرو استقلال ورزشگاه امام رضا استقلال حسین مهربان شهرخودرو لیگ برتر ورزشگاه امام رضا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت

به گزارش ورزش سه، مهرداد محمدی ستاره تیم فوتبال استقلال اگر در دیدار مقابل ذوب آهن کارت زرد دریافت کند بازی حساس این تیم مقابل فولاد خوزستان را از دست خواهد داد و به دلیل چهار کارته شدن محروم خواهد بود.

محمدی در بازی با مس رفسنجان در هفته هفتم لیگ برتر در دقیقه 25 اولین کارت زرد خود را دریافت کرد، دومین کارت زرد او به هفته سیزدهم لیگ برتر باز می‌گردد که در دقایق پایانی مسابقه از داور دریافت کرد.

مهاجم استقلال هفته گذشته در بازی با تراکتور هم کارت زرد دریافت کرد تا در آستانه محرومیت قرار بگیرد و در بازی با ذوب آهن باید با تمرکز و احتیاط بیشتری به میدان برود تا بتواند استقلال را در هفته های پایانی همراهی کند.

او به همراه گوستاوو بلانکو زوج هجومی خوبی تشکیل داده اند و غیبت محمدی در مسابقات حساس پیش رو می‌تواند یک چالش جدی برای نکونام و استقلال تبدیل شود، البته استقلال پیمان بابایی و آرمان رمضانی را در اختیار دارد و در صورتی که این بازیکن محروم شود می‌تواند از آنها بهره بگیرد.

دیگر خبرها

  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است