Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@22:33:11 GMT

شیعیان نیجریه و مردم فلسطین؛ مظلوم یکی، ظالم یکی

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۲۹۹۳

شیعیان نیجریه و مردم فلسطین؛ مظلوم یکی، ظالم یکی

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، وبگاه شبکه العالم در مطلبی درباره سالگرد بازداشت شیخ زکزاکی نوشت:
 
همزمان شیخ ابراهیم زکزاکی و همسرش که به شدت مجروح شده بودند بازداشت شدند آنهم زمانی که همه در جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) شرکت کرده بودند.
 
به رغم آن دنیا تحت فشار دلارهای نفتی کثیف سعودی و نفوذ پلید صهیونیسم در برابر این جنایت سکوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
اما داستان مقامهای نیجریه برای سرپوش گذاشتن بر این جنایت خنده دار است، آنان مدعی شدند که فرمانده ارتش نیجریه نزدیک حسینیه بقیه الله که جشن در آن برگزار می شد، مورد سوء قصد قرار گرفت که باعث شد ارتش، با حمله به حسینیه، هزار نفر از جمله فرزند شیخ زکزاکی را به شهادت برساند، حسینیه و خانه شیخ زکزاکی را تخریب و به طرف وی تیراندازی کند که در نتیجه از نواحی چشم، شکم و پا هدف واقع شد و خود و همسرش به مکانی نامعلوم انتقال یافتند!.
 
همه می دانند که حرکت اسلامی در نیجریه، یک حرکت مدنی تبلیغی مسالمت آمیز است که حتی یک قبضه اسلحه ندارد لذا ادعای تلاش برای سوء قصد دروغی است که حتی قوه قضائیه نیجریه آن را تکذیب کرد و حکم به آزادی شیخ زکزاکی داد اما ارتش نیجریه با حمایت محور شرارت سعودی اسرائیلی حاضر به آزادی شیخ زکزاکی نشد.
 
کارشناسان معتقدند که آزاد نکردن شیخ زکزاکی نوعی ترور تدریجی وی است به ویژه که محور شرارت سعودی اسرائیلی برای نفوذ وهابیت و صهیونیسم در نیجریه و آفریقا خطری عظیم محسوب می شوند.
 
در سال 2014 نیز محور شرارت وهابی صهیونیستی با سوء استفاده از نفوذشان در ارتش نیجریه جنایتی دیگر را علیه شیعیان در روز جهانی قدس مرتکب شده و شرکت کنندگان در راهپیمایی این روز را هدف تیراندازی قرار دادند که در نتیجه 40 نفر از جمله 3 فرزند شیخ زکزاکی به نامهای احمد، حمید و محمود به شهادت رسیده و برادر چهارم به نام علی مجروح شد که او نیز سال 2015 در جنایت زاریا به شهادت رسید.
 
قابل توجه این است که پیروان اهل بیت علیهم السلام در نیجریه، با تحریک وهابی- صهیونیستی قربانی ارتش نیجریه و نیز قربانی گروه تکفیری "بوکو حرام" شدند و این گروه تروریستی به سبک داعش اقدام به قتل پیروان اهل بیت علیهم السلام می‌کند. لذا، مظلومیت پیروان اهل بیت در نیجریه امتداد مظلومیت ملت فلسطین است ولی با قدرت دلارهای سعودی و نفوذ صهیونیستی بر این مظلومیت سرپوش گذاشته می‌شود.
 
جمهوری اسلامی ایران از منظر مسئولیت دینی و انسانی‌اش و در حمایت از قضیه فلسطین و تمامی مستضعفان جهان، که در معرض ظلم دوگانه وهابی- صهیونیستی قرار دارند، و نیز در تلاش برای رساندن صدای این مظلومان به جهان و شکستن محاصره‌ای که وهابی- صهیونیستی علیه پیروان اهل بیت به‌ویژه شخص "شیخ زکزاکی" در نیجریه تحمیل کرده، امروز- شنبه- به مناسبت گرامیداشت شهدای جنایت "زاریا" کنفرانسی مجازی برگزار کرد که در آن شماری از علمای دینی، اندیشمندان و اساتید دانشگاه حضور داشتند و مدعوان طی سخنرانی‌های‌شان به بیان مظلومیت پیروان اهل بیت علیهم السلام در نیجریه و موضع شرافتمندانه آنها در قبال حمایت از برادران فلسطینی‌شان پرداخته و ائتلاف وهابی- صهیونیستی را که پشت تمام آلام و مشکلات مسلمانان نه تنها در نیجریه آفریقا بلکه در سرتاسر جهان اسلام قرار دارد، رسوا کردند.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: پیروان اهل بیت ارتش نیجریه شیخ زکزاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۲۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شبکه المیادین به نقل از منابع رسانه‌ای صهیونیستی اعلام کرد که پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی «شبعا» در ساعات گذشته مورد حمله بی‌سابقه حزب‌الله با موشک قرار گرفتند.

ارتش رژیم اسرائیل نیز اعلام کرد که پرتاب ۲ موشک از لبنان به سمت کوه «هاردوف» را رصد کرده است.

ماجرای جنگ تمام نشدنی اسرائیل در جنوب لبنان یا رویای سرقت از سرزمین ثروت

حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: پایگاه رویسات العالم اسرائیل در تپه‌های اشغالی «کفر شوبا» را با سلاح‌های موشکی هدف قرار دادیم.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 847895 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین طوفان الاقصی

دیگر خبرها

  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • حمایت نمایندگان مجلس از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • شهادت ۳۴ فلسطینی در حملات امروز اشغالگران به نوار غزه
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه