Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر حقی پور در سخنانی با اشاره به میزان نذورات مردم لرستان برای بازسازی عتبات عالیات، اظهار داشت: در این راستا بیش از ۱۵ میلیارد تومان وجه نقد، طلا، زیورآلات، مصالح ساختمانی و… از سوی مردم کمک شده است.

وی، عنوان کرد: مردم لرستان با وجود شیوع ویروس کرونا، مشکلات مالی و تورم بیش از دو برابر سال گذشته نذورات تقدیم عتبات عالیات کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در لرستان در ادامه با اشاره به اجرای طرح صحن «عقیله بنی هاشم»، بیان داشت: این طرح، یک طرح بسیار عظیم و افتخار فرهنگی بزرگ است.

حقی پور با بیان اینکه این طرح در حدود ۳۸ تا ۴۰ هکتار اجرایی می‌شود، افزود: طرح صحن «عقیله بنی هاشم»، پیرامون حرم های مطهر امام حسین (ع) ، حضرت عباس (ع) و فضای بین الحرمین در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه طرح صحن «عقیله بنی هاشم» دارای سه صحن اصلی امام حسین (ع) ، حضرت زینب (س) و امام زمان (عج) است، گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته فاز اول این طرح در سال ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در لرستان با اشاره به اینکه امید ما این است که این طرح تا پایان سال ۱۴۰۳ به اتمام برسد، عنوان کرد: برای عملیاتی شدن این طرح تفاهم نامه‌های همکاری زیادی با سازمان‌ها، خیرین و… منعقد کرده‌ایم.

کد خبر 5094169

منبع: مهر

کلیدواژه: عتبات عالیات نذورات ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر آیت الله یزدی شیوع کرونا گرگان کرمانشاه شهرکرد شهرستان کرج محدودیت های کرونایی عکس استانها مجلس شورای اسلامی بارش برف بازسازی عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) لرستان از حمایت ۵ هزار و ۱۴۰ معلم در این استان از ایتام و محسنین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازخرم‌آباد، جلال شیخ‌پور، صبح امروز، در جمع خبرنگاران گفت: توانمندسازی مددجویان و کاهش فقر تحصیلی از مهم‌ترین برنام‌های کمیته امداد است.

او با اشاره به پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی به دانش‌آموزان، اضافه کرد: معلمان همواره در پویش‌های احسان و نیکوکاری پیش‌قدم بوده‌اند.

توزیع 62 میلیارد تومان بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) لرستان با تقدیر از فعالیت‌های خیرخواهانه و ایثارگری اجتماعی معلمان، یادآور شد: 5هزار و 140معلم در این استان حامی ایتا و محسنین هستند.

شیخ‌پور بیان کرد: معلمان لرستان حمایت از 9 هزار و 710 نفر را به‌عهده گرفته‌اند و کمک‌های خود را به‌صورت ماهانه به حساب این افراد واریز می‌کنند.

او با اشاره به مشارکت معلمان در طرح ایتام و اکرام، اعلام کرد: معلمان لرستان 5 میلیارد و 500 میلیون تومان در سال گذشته به ایتام و محسنین این استان کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/644/.

دیگر خبرها

  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • آماده‌باش ۴۰۰ راهدار لرستانی با هشدار نارنجی هواشناسی
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • ثبت‌ نام بیش از ۶۰۰۰ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند