Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید به خوبی از روزهای بحرانی خارج شده و اولین شکست اتلتیکو مادرید در لالیگا را بعد از 26 بازی به این تحمیل کرد.

رئال مادرید در حالی به سومین برد متوالی خود دست یافت که هر سه بازی جزو دیدار های سخت و حساس تیم محسوب می شدند و حالا رئال مادرید با یک بازی بیشتر، اختلاف در صدر جدول را به 3 امتیاز کاهش داد؛ اتلتیکو مادرید هم در اولین شکست فصل خود در لالیگا، به اندازه تمام 10 بازی قبلی خود در این مسابقه گل خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات بازی رئال مادرید - اتلتیکو مادرید تاریخ برگزاری: شنبه | 22 آذر 1399 زمان برگزاری: ساعت 23:30 به وقت تهران محل برگزاری: ورزشگاه آلفردو دی استفانو داور بازی: آقای متئو لاهوز گلزنان: کاسمیرو ('15)، یان اوبلاک (گل به خودی ('63) گزارش بازی

دقیقه '6 ضربه زمینی مودریچ از پشت محوطه جریمه با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه '10 رئال مادرید بدشانس بود که به گل نرسید؛ ضربه پای چپ عالی بنزما از گوشه محوطه جریمه پس از برخورد با نوک انگشتان اوبلاک، به تیر عمودی برخورد کرد و برگشت.

دقیقه '15 رئال مادرید بالاخره به گل رسید؛ ارسال کرنر عالی تونی کروس با ضربه سر کاسمیرو بالاتر از سایر بازیکن وارد دروازه اوبلاک شد.

رئال مادرید کاملاً بر بازی مسلط بود و به خوبی توپ و میدان را طی 30 دقیقه در اختیار گرفته بود. کاسمیرو با دریافت کارت زرد در دقیقه '36 بازی بعدی تیمش را به علت محرومیت از دست داد. نیمه اول با پیروزی رئال مادرید و ایجاد تنش میان وینیسیوس و بازیکنان اتلتیکو مادرید به پایان رسید.

درگیری وینیسیوس با اعضای تیم اتلتیکو مادرید

دیگو سیمئونه در شروع نیمه دوم دست به سه تعویض همزمان زد و لمار، رنان لودی و آنخل کوریا جای کاراسکو، فلیپه و هکتور هررا به میدان آمدند. تا دقیقه '49 هر دو تعویض سیمئونه کارت زرد دریافت کردند و یک ضربه ایستگاهی خطرناک داخل قوس محوطه جریمه نصیب رئال مادرید شد که ضربه سرخیو راموس به دیوار دفاعی برخورد کرد و فرصت از دست رفت.

دقیقه '55 لمار فرصتی باورنکردنی را از دست داد که اولین و خطرناک ترین موقعیت اتلتی بود؛ ارسال زمینی توپ از سمت راست به دهانه دروازه درحالیکه از مدافعان رئال مادرید هم عبور کرده بود با ضربه ضعیف لمار از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه '60 هم سائول به جای ژائو فلیکس وارد میدان شد.

در دقیقه '63 رئال مادرید به زیبایی گل دوم را زد؛ شلیک محکم دنی کارواخال از پشت محوطه ابتدا به تیر عمودی و سپس به یان اوبلاک برخورد کرد و وارد دروازه شد.

در دقیقه '72 سیمئونه آخرین مهاجم خود را هم بیرون کشید و سوارز جای خود را به جفری کوندوگبیا داد. در دقیقه '78 رودریگو و مارکو آسنسیو به جای وینیسیوس و دنی کارواخال وارد میدان شدند. دقیقه '80 ارسال بلند توپ از سمت راست با ضربه سر خطرناک سائول همراه شد که کورتوا برای اولین بار در این دیدار مجبور به واکنش شد.

در دقیقه '88 بالاخره فدریکو والورده بعد از مدت ها مصدومیت جای لوکا مودریچ را برای دقایقی در بازی گرفت. دقیقه '90 ضربه خطرناک لوکاس وازکز بعد از یک همکاری تیمی خوب با واکنش اوبلاک راهی کرنر شد. در نهایت بازی با پیروزی 2-0 رئال مادرید به پایان رسید تا اتلتیکو مادرید همچنان مقابل رقیب همشهری ناکام بماند و زیدان هم هر سه بازی سخت و مورد بحث خود را با موفقیت پشت سر بگذارد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

و ناگهان خوسلو: قهرمان یک رویداد ماوراء‌الطبیعه!

به گزارش "ورزش سه"، یک دهه است که گربه سیاه های رئال در  پادشاهی باشگاه مادریدی منقرض شده اند. چه آنهایی که اخیراً ظاهر شده اند (PSG، سیتی، چلسی) و چه تیم هایی که یک عمر حضور داشتند، مثل همین بایرن مونیخ. 

هر تیمی که رئال در این سال‌های پر افتخار از لیگ قهرمانان، بیرون کرده، اگر دوباره از مسیرش عبور کرده، تقریباً بلافاصله کنار زده است. بایرن امشب برای چهارمین بار متوالی به دست رئال از لیگ قهرمانان حذف شد.

بایرن به این باور رسیده بود که این بار تا دقیقه 88 چنین اتفاق نخواهد افتاد ولی تعویض طلایی، خوسلو، توضیح داد که چرا رئال یک باشگاه فوق طبیعی است. رئال مادرید اینگونه حریفانش را شکنجه می کند. 

جام پانزدهم حالا در افق خودنمایی می کند. آلابا آن را با بلند کردن یک صندلی دیگر اعلام کرد، جایگاهی که رئال امیدوار است در 1 ژوئن آن را با شکست دورتموند با یک سال وقفه پس بگیرد.

رئال مادرید امشب بر خلاف آلیانز تیم بهتر زمین در هر دو نیمه بود. توخل کیم را روی نیمکت نشانده بود و دلیخت از ابتدا بازی می کرد. ترکیب خط تهاجمی او دست نخورده در زمین بود. کارلتو نیز کارواخال را ریکاوری کرده بود.

رئال از همان دقیقه اول نشان داد برای پیروزی به زمین آمده ولی تیم توخل محتاطانه کار کرد و در تمام نیمه نخست به دنبال ضد حمله و استفاده از سرعت سانه بود.

وقتی نیمه دوم شروع شد بازهم چیزی تغییر نکرده بود. رئال تیم مسلط زمین بود و بایرن به نظر برای رسدین به ضربات پنالتی بازی می کرد اما گل ناگهانی دیویس همه چیز را عوض کرد و سپس تعویض های طوفانی کارلتو شروع شد.

طوفان خوسلو

ورود براهیم و خوسلو روند بازی رئال را 180 درجه تغییر داد. دقیقه 68 و 0-1 برای بایرن اما رئال همیشه بر می گردد. 

رئال مادرید همیشه آخرین آس را در آستینش دارد. این فرصت را البته نویر به رئال بخشید. چه کسی، قهرمان بایرن در تمام 88 دقیقه. 

او از قهرمان به نفرین شده در یک ثانیه تبدیل شد: یک شوت نه چندان قدرتمند از وینیسیوس، دفع ناقص و بووووممم. خوسلو آنجا بود تا نویر را جریمه کند و دو دقیقه بعد، در حالی که رئال مادرید هنوز در حالت خلسه بود، رودیگر یک توپ به محوطه شش قدم فرستاد و خوسلو حرکتش را تکرار کرد. کمک داور پرچم زد ولی کمی بعد VAR آن را تأیید کرد. 

توخل تا آن زمان بهترین های تیمش را تعویض کرده بود (موسیالا، کین). انگار او خبر از معجزه برنابئو نداشت. تعویض هایی که بایرن را خلع سلاح کرده بود و بعد از دو گل رئال دیگر نیرویی در زمین نبود تا کار را برابر کند. بازی هنوز جریان داشت. 13 دقیقه جهنمی برای رئال با گل دقایق پایانی دلیخت که یک ثانیه بعد از سوت داور به نشانه یک آفساید به ثمر رسید، همراه بود. 

و اما خوسلو؛ قهرمان امشب رئال کسی بود که در تابستان، قرضی با 1.5 میلیون یورو بند خرید از اسپانیول به تیم اضافه شد. کسی که از کودکی عاشق رئال بوده و بیش از یک دهه پیش وقتی در رئال فرصت بازی پیدا نکرد، شانسش را در تیم های دیگر امتحان کرد. 

او ولی در 33 سالگی شانس جدیدی برای بازی در تیم همه زندگی اش پیدا کرد و امسال قرار شد جانشین کریم بنزما باشد. خوسلویی که دو سال پیش تماشاگر فینال پاریس بین رئال و لیورپول بود و بیرون ورزشگاه عکسی به یادگار گرفته بود، امشب ستاره اول تیمش بود و رئال را یک تنه به فینال برد. او در ومبلی از درون زمین عکس یادگاری خواهد گرفت، شاید عکسی با جام.

امشب آلمانی ها در برنابئو سوختند. آنها در واقع قربانیان یک رویداد ماوراء الطبیعه دیگر شدند. بوتراگنیو دو روز پیش گفته بود که در برنابئو چیزهایی اتفاق می افتد که غیرقابل توضیحند. نکته باورنکردنی این است که در مادرید معجزه همیشه اتفاق می‌افتد.

دیگر خبرها

  • زیدان و حرکت دست معروفش هنگام تماشای دیدار رئال مادرید و بایرن مونیخ در ورزشگاه / فیلم
  • ببینید | خوشحالی بی‌نظیر زیدان بعد از گل حساس رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ
  • نویر: خودمان را در فینال می‌دیدیم، خیلی تلخ است
  • رئال هرگز نمی‌میرد ؛ بایرن تسلیم پروفسور کامبک / کارلتو و معجزه ۲دقیقه‌ای/ خوسلو قهرمان تازه مادرید
  • و ناگهان خوسلو: قهرمان یک رویداد ماوراء‌الطبیعه!
  • رئال مادرید با کامبکی دراماتیک راهی فینال شد؛ خوسلو در شب درخشش نویر منجی آنچلوتی
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ