Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@11:20:14 GMT

رئال 2-0 اتلتیکو: هفته شیرین کهکشانی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۳۴۹۶

رئال 2-0 اتلتیکو: هفته شیرین کهکشانی‌ها

رئال موفق شد در دربی مادرید مقابل اتلتیکو به پیروزی 2-0 برسد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان که چند روز قبل با پیروزی مقابل مونشن گلادباخ، به عنوان تیم اول از مرحله گروهی چمپیونزلیگ صعود کردند، امشب هم موفق شدند رقیب همشهری را با گل های کاسمیرو و یان اوبلاک (گل به خودی)، شکست بدهند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقیقه 6 بود که اولین موقعیت بازی نصیب لوکا مودریچ شد اما ضربه او از کنار دروازه اتلتیکو به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه رئالی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 10 به گل برسند اما ضربه کریم بنزما به تیر دروازه برخورد کرد. یک دقیقه بعد بار دیگر بنزما صاحب موقعیت شد اما این بار هم ضربه او راهی به چهارچوب دروازه اتلتیکو پیدا نکرد.

فشار حملات رئال سرانجام در دقیقه 15 به ثمر نشست و این تیم توانست به گل برسد. روی ضربه کرنر تونی کروس بود که کاسمیرو بالاتر از همه ضربه سر را زد و دروازه اوبلاک را باز کرد.

 

 

بعد از این گل بازی متعادل شد و بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود و حملات دو تیم، به موقعیت ویژه ای منجر نمی شد. در لحظات پایانی نیمه اول بازی کمی به خشونت کشیده شد اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و رئالی ها با برتری 1-0 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را اتلتیکو با سه تعویض آغاز کرد اما باز هم این رئالی ها بودند که شروع بهتری داشتند و در دقیقه 52، سرخیو راموس می‌توانست روی یک ضربه آزاد، با ضربه سر دروازه حریف را باز کند اما توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

یک دقیقه بعد نوبت فرلان مندی بود که شانس خود را روی یک شوت از راه دورامتحان کند اما ضربه او هم تبدیل به گل نشد.

پس از آن نوبت بازیکنان اتلتیکو مادرید بود که حملاتی روی دروازه رئال داشته باشند و در دقیقه 55، روی ارسال مارکوس یورنته به تیر دوم، لمار فرصت داشت تا گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه او هم از کنار دروازه به بیرون رفت.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 63 رئال به گل دوم رسید. روی یک ضربه آزاد بود که توپ با دفع مدافعان اتلتیکو پشت محوطه جریمه به دنی کارواخال رسید و شوت محکم و دیدنی او بعد از برخورد به تیر دروازه، به پشت یان اوبلاک برخورد کرد و وارد دروازه شد.

تیم میهمان که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید اما بازیکنان این تیم نمی توانستند موقعیت چندانی روی دروازه رئال ایجاد کنند. در دقیقه 75، تریپیه با یک پاس خوب، سائول را صاحب موقعیت کرد اما ضربه او هم راهی به چهارچوب دروازه رئال پیدا نکرد.

ادامه دارد...

 

 

اتلتیکو مادرید رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۳۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو در تابستان امسال برای فصل آینده تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد خواهد کرد و یکی از پست‌هایی که شایعاتی در مورد آن وجود دارد، دروازه‌بان است. 

یان اوبلاک وضعیت خود را به عنوان یک بازیکن غیرقابل جایگزین از دست داده و اتلتیکو می‌خواهد به پیشنهاداتی که برای او می‌آید، گوش دهد. شرایط تا حدودی در مورد اوبلاک تغییر کرده است چون قبلاً هرگز در مورد فروش او حرف زده نمی‌شد، اما گلر اسلونیایی حالا در فهرست خروجی‌هاست. 

اتلتیکو تا جایی که شرایط مالی این امکان را فراهم کند، تیمش را ترمیم خواهد کرد. ایده مدیریت ورزشی به رهبری کارلوس بوچرو و با آندره آ برتا به عنوان مدیر ورزشی، خلاص شدن از شر بازیکنان با دستمزد بسیار بالاست و اوبلاک با 10 میلیون یورو دریافتی خالص یکی از همین‌هاست. او تا سال 2028 قرارداد دارد و ارزش بازارش 30 میلیون یورو است. اوبلاک بند فسخ 120 میلیونی هم دارد.

اوبلاک 441 بازی با پیراهن اتلتیکو انجام داده است. او 9 فصل در باشگاه مادریدی بوده و به یکی از بازیکنان تاریخی اتلتیکو تبدیل شده است. اوبلاک یک لالیگا، یک سوپرجام اسپانیا، یک سوپرجام اروپا و یک لیگ اروپا را با اتلتیکو برده و پنج بار بهترین دروازه‌بان فصل لالیگا شده است.

دیگر خبرها

  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!