Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@05:11:22 GMT

۴۸ فقره انواع سرقت در خرمشهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۳۸۹۱

۴۸ فقره انواع سرقت در خرمشهر کشف شد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ فرشاد کاظمی یکشنبه افزود: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان حرفه ای، موضوع در دستور کار ماموران پلیس تخصصی و انتظامی شهرستان خرمشهر قرار گرفت.
وی بیان داشت: ماموران پلیس با انجام اقدامات پلیسی طی ۴۸ ساعت گذشته در چندین عملیات جداگانه، ۱۹ سارق حرفه ای را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر در ادامه تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۴۸ فقره انواع سرقت از قبیل؛ سرقت منزل، مغازه، داخل خودرو، وسایل خودرو، اماکن خصوصی، اماکن دولتی، موتورسیکلت و سیم برق اعتراف کردند.
وی با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

برچسب‌ها خرمشهر سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خرمشهر سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۳۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از دستگیری سارق باتری خودرو در این شهرستان با ۱۰۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمد توحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از دستگیری سارقان باتری در شهرستان ارومیه خبر داد و اظهار کرد: در پی شکایت شهروندان از سرقت باتری خودروهایشان رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طبق اطلاعات و بررسی‌های پلیسی سارقی در این راستا شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه با بیان اینکه این فرد در تحقیقات پلیس و پس از روبرو شدن با مستندات موجود به ۱۰۵ فقره سرقت باتری از خودروهای شهروندان اعتراف کرد، ادامه داد: در این راستا همچنین دو نفر مال‌خر شناسایی و تعداد ۳۰ عدد باتری خودرو در محل مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد.

توحیدی عنوان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر 749195

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین